mitä mä teen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
pakko avautua edes johonkin ja jos joku osais kertoo mulle mitä mä teen..

Mies ollu todella kummallinen viimeset pari viikkoo..no minä sit tänään kysyin et mikä on kun on niin outo?todella kylmä ollu mua kohtaan eikä oikein ole halunnu olla mun kans samassa huoneessa.No sit se räjäytti pommin..se haluu erota..mentiin naimisiin alle vuosi sitten ja lapset 4v ja 7kk. Oli kuulemma jo miettiny asiaa jo pitemmän aikaa eikä vaan osannu kertoa sitä mulle.ja se tuntuu olevan ehdoton ton eroamisen kanssa et ei halua edes että yrittäis selvittää tätä ihan lastenkin takia.Mä rakastan miestäni enemmän ku mitään mut tietty ollu vähän kiukkunen jne kun lapsen kanssa valvonu yöt ja hoitanu muutenkin lapset niin tietysti tullu sit purettua sitä turhautumista mieheen ihan syyttä suotta.

onkohan tää nyt tässä tosiaan :(

Voi olla, että on pidemmän päälle parempi olla ilman kylmästi käyttäytyvää miestä. Kannattaa asettaa tavoitteeksi miehen pitäminen mukana lasten elämässä ja säilyttää asiallisen kohteliaat välit. Säilyy itsekunnioitus parhaiten, jos onnistuu hoitamaan eron kohtuullisen tyylikkäästi. Asioista kannattaa neuvotella ikään kuin liikekumppanin kanssa. Lapset ovat kuitenkin yhteisiä.

Jos mies kuitenkaan ei olekaan aivan varma, ulkopuolinen apu voisi auttaa näkemään tilanteen selvemmin. Itse olen sitä mieltä, että jos on noin pieniä lapsia, ei perhe-elämä vielä ole lähimainkaan parhaimmillaan vaan sille pitäisi antaa aikaa kehittyä. Ja tietysti se edellyttäisi vanhempien tahtoa kehittää perhe-elämästä hyvää.

Voimia sinulle! Yhdestä miehestä ei ole kaikki kiinni.

Se vaan sano mulle et ei rakasta enää mua samalla tavalla kun aikasemmin.

Mutta jos ero tässä tosiaan tulee niin todellakin haluan pitää välit hyvänä ihan vaan lastenkin takia.

Mä olen miettiny tota ulkopuolista apuakin mut en uskaltanu kysyä mieheltä et sopisko sille.Se tuntuu olevan varma päätöksestään.

Yhteistyössä