Mitä mä teen!?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultapossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultapossu

Jäsen
24.03.2010
463
0
16
Kuumetta ei oo ja työharjotteluun pitäs lähteä , mut harkitsen kyllä... Nokka tukossa, kurkku ihan hemmetin kipee, ei uskalla aamupalaakaan syyä, yskittää, eikä tietenkää mitää nuhasumutetta ainakaan raskaana ollessa saa käyttää, yskänlääkkeestä en tiiä saako vai ei?

Mitähän te tekisitte ? Meniskö sitä työharjotteluun vai ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Vain luuserit jättävät menemättä pikku nuhan ja köhän takia.

Jaahas, sinäkin luuseri olet herännyt ja heti viivana täällä naisten palstalla :( Eikö sulla ressukalla ole muuta elämää????

hengittäminenki on raskasta välillä ja kammottaa ajatuskin että pitäs lähtee pyöräileen tonne...
ja oon vielä kaiken lisäks päiväkodissa harjottelussa että en tiiä onko järkevä mennä tartuttaan muita....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jaahas, sinäkin luuseri olet herännyt ja heti viivana täällä naisten palstalla :( Eikö sulla ressukalla ole muuta elämää????

psst... kun se on oikeesti nainen itekki, ni siksi se on aina täällä...

Työharjoitteluaika on just sellaista aikaa, jolloin tehdään vaikutus mahdolliseen tulevaan työnantajaan. Itse menisin paikan päälle ja jos olo kävisi sietämättömäksi, VASTA sitten lähtisin kotiin. Työnantaja myös näkisi, että olen oikeasti sairas.

Meidän perhe ei pode olleenkaan flunssia, koska käytämme D3-vitamiinia 100 µg / päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja varma tieto:

No näinhän se menee. Kai sen kaikki jo tietää kuka tuon nikin takana on?

Alkuperäinen kirjoittaja flunssaton:
Työharjoitteluaika on just sellaista aikaa, jolloin tehdään vaikutus mahdolliseen tulevaan työnantajaan. Itse menisin paikan päälle ja jos olo kävisi sietämättömäksi, VASTA sitten lähtisin kotiin. Työnantaja myös näkisi, että olen oikeasti sairas.

Meidän perhe ei pode olleenkaan flunssia, koska käytämme D3-vitamiinia 100 µg / päivä.

Niiiin mutta toisaalta siinäkin asiassa kannattais tehdä vaikutus ettei mene sairaana töihin...

No, mä nyt tässä hetken vielä kattelen mikä on olo ja sit meen jos siltä tuntuu...

no jos sulla on oikein paha ja huono olo niin jää pois välillä on niin et kuume nousee vasta myhemmin, kyllä sä itse tiedät jaksatko olla työharjottelussa koko päivän ja pääseehän sieltä poiskin jos olo muuttuu heikommaksi, itselläni kans flunssa ja heikko olo, ja tietysti jos on asiakaspalvelussa niin onhan se ikävä pärskiä ihmisten päälle ja levittää virusta, tutkiskele oloa ja tee päätös ihan itsenäisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja varma tieto:

No näinhän se menee. Kai sen kaikki jo tietää kuka tuon nikin takana on?

no mä en ainakaan tiiä??? villi heitto, sörhis?? :D

Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
hengittäminenki on raskasta välillä ja kammottaa ajatuskin että pitäs lähtee pyöräileen tonne...
ja oon vielä kaiken lisäks päiväkodissa harjottelussa että en tiiä onko järkevä mennä tartuttaan muita....

Mä suuttuisin kunnolla, jos mun lapsen hoitaja tulis kipeenä töihin. Kipeenä ollaan kotona, eikä tartuteta muita.

Minkä sä sille voit jos oot kipeä. Haet saikkua ja hoidat itteäs. Pitää se työnantajakin sua tyhmänä, jos sinne menet toisia tartuttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:

Mä suuttuisin kunnolla, jos mun lapsen hoitaja tulis kipeenä töihin. Kipeenä ollaan kotona, eikä tartuteta muita.

Minkä sä sille voit jos oot kipeä. Haet saikkua ja hoidat itteäs. Pitää se työnantajakin sua tyhmänä, jos sinne menet toisia tartuttamaan.

Toisaalta päiväkodissa niin paljon kaikkia tauteja että joka nuhan/flunssan takia ei voi olla poissa,niinkuin ei lapsetkaan ole ;) Tulisi varmaan aika paljon sairas poissaoloja...

Yhteistyössä