mitä mä teen yläkerran kanssa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
siellä asuu lapsiperhe noin 2 ja 4 vuotiaat lapset.. aina lapset itkee... ja välillä kuulostaa että niitä kuritetaan.. niinku eilen illalla puoli 11 aikaan lapset melus jotain kuulu meilleki hirvee meteli ja sit lapset alko vähän itkee mut sit kuuluu älä älä älä ja ihan hirvee huuto :/

Lastensuojeluun voi aina soittaa nimettömän ilmoituksen, mutta ei sulla ole mitään hävettävää vaikka naapuri saisikin tietää nimesi jos kerran satuttaa lapsiaan. Vuodenvaihteessahan se laki muuttuu sellaiseksi, että jos epäileekin, on velvollisuus ilmoittaa lastensuojeluun (koska muussa tapauksessa sinuakin voidaan syyttää välinpitämättömyydestä tjs.)

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
siellä asuu lapsiperhe noin 2 ja 4 vuotiaat lapset.. aina lapset itkee... ja välillä kuulostaa että niitä kuritetaan.. niinku eilen illalla puoli 11 aikaan lapset melus jotain kuulu meilleki hirvee meteli ja sit lapset alko vähän itkee mut sit kuuluu älä älä älä ja ihan hirvee huuto :/

Meillä kuuluu samanlainen huuto vähän väliä mutta mä en lyö lastani vaan uhkaan ottaa tai otan jotain tavaroita pois kun ei osaa käyttäytyä =) Naapurit varmaan luulee että mä kidutan tota poikaa, sellanen on meteli kun leffat tai pelit lähtee takavarikkoon :laugh:

Millanen perhe on näin yleensä, että voisko ajatella että oikeesti lapsilleen tekis jotain?
Meilläkin on meinaan välillä meteliä enemmän ja vähemmän, ja laset saattaa nyt huutaa ties mitä vaikka niitä ei kyllä satuteta.

meillä samanikäiset lapset ja ääntä niistä kyllä lähtee ovat uhmassa kummatkin..en usko että naapurissasi mitään kummallista tapahtuu mutta eihän sitä koskaan tiedä..meiltäkin varmaan noita samanlaisia kuuluu,varsinkin nyt kun ovat olleet kipeänä ja pitäisi lääkettä ottaa niin yölläkin huudettiin tuossa 01 aikaan älä älä älä..heh ei aina lapset tajua parastaan..

Yhteistyössä