mitä mä teen tuon opiskelun kans?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
:attn: Mä opiskelen lähihoitajaksi (ekaa vuotta, alussa siis..) ja mua ei oikeesti paljoa kiinnosta! Lastenhoito ja kaikki lapsiin liittyvä kiinnostaa mut eipä ne muut oikeen innosta. Työharjottelu vähän kauhistuttaa. Kotitehtävien tekemiseen ei riitä kiinnostusta, ne ikään kuin "unohtuu". Tunneilla kyllä jaksan käydä ihan hyvin! Mutta kun jäiski se opiskelu vaan siihen tunneilla käymiseen...

Menisin töihin opiskelun sijaan, jos mulla olis töitä! Pieni paikkakunta, ei ammattia, ei juuri työkokemustakaan, mitenpä niitä töitä sais. Varsinkaan kun ei mikään kaupankanssahommakaan kiinnostais, oon niin erakkomainen.

Mä en vaan tiedä että mitä mä tekisin!? Kun haluaisin vaan oman perheen ja olla kotiäiti :/

Siltä se tuntui mustakin silloin kun tota lähärin tutkintoa suoritin, se jäi sitten loppujen lopuksi kesken. Ja arvaa vaan onko harmittanut?
No, olin pojan kanssa kotona reilut 2v, sitten päätin että hitto, mähän suoritan itselleni ammattitutkinnon, viime joulukuussa valmistuin koulunkäyntiavustajaksi.
Mutta, nyt oon töissä paikassa, jossa olen epäpätevä, ja jos mulla olisi se lähärin tutkinto niin saisin vakipaikan.. Vaan, menee se nyt näinkin, mutta tulevaisuudessa taidan kouluttautua vielä lisääkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Valitettavasti kotiäitiydellä ei elä, ellei ole hyväpalkkainen mies. Sinuna jatkaisin opiskelua, töihin voit hakeutua aikanaan lasten pariin, valitset vaikka lasten ja nuorten koulutusohjelman.
'

Olen ajatellutkin hakeutua lasten pariin. Opiskeluihin vaan kuuluu niin paljon sellasta, mikä ei hirveästi kiinnosta. Ja nyt kun on rakennuskin tässä, ei taho into riittää tylsiin kotitehtäviin... :|