mitä mä teen tuon koiran kanssa!?

Röllimetsän elätti

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
1 792
0
36
se on kiltti koira muuten ,mutta annas olla jos sillä on suussa joku mikä ei ole sen ja kävelet ohi tai yrität ottaa se,niin murisee. ei siis varsinaisesti hyökkää,mutta näyttää hampaita. miten tästä pääsis eroon ja mistä yleensäkin johtunee tuo rähinä??? ruokaa saa,että siitä se ei voi olla kiinne ,että nälkää näkis. koiralla ikää siis 8kk.

Meillä opetettiin koira kotona aikoinaan että jokainen kävi vuorollaan ottamassa ruokakupin tai lelun pois koiralta ja sitten annettiin takaisin. Palkittiin tietenki jos käyttäytyi hyvin. Ei mennyt montaa päivää kun murinat loppu.

nuori koira vielä, joten ota luulot pois. vahtii luultavasti saalistaan, joten murisee siksi. Selätä koira ja laita se luovuttamaan "saalis" suosiolla. Tämä on meillä toiminut.

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Meillä opetettiin koira kotona aikoinaan että jokainen kävi vuorollaan ottamassa ruokakupin tai lelun pois koiralta ja sitten annettiin takaisin. Palkittiin tietenki jos käyttäytyi hyvin. Ei mennyt montaa päivää kun murinat loppu.

tämäkin voi toimia, mutta ei kaikilla koirilla...esim. Meidän Labradorilla ei todellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
nuori koira vielä, joten ota luulot pois. vahtii luultavasti saalistaan, joten murisee siksi. Selätä koira ja laita se luovuttamaan "saalis" suosiolla. Tämä on meillä toiminut.

juuri näin...ei tule myöhemmin ongelmia

Alkuperäinen kirjoittaja etana elli:
tuo otus on niin jääräpää... entinen kultsi oli aivan super helppo koulutettava ,mutta tämä jätkä on aivan toista maata. tämän kanssa mä saan oikeen tehdä työtä sen eteen ,että mä saan siitä koiran. :whistle:

uroskoirat on monesti jääräpäitä. Meillä tuo Labbisnarttu koetteli nuorempana hermoja puremalla käsiä ja kaikkea mahdollista. Tuli siitä koira sitkeän "taistelun" ja koulutuksen avulla, mutta välillä oltiin melkoisen epätoivoisia. Nyt on mitä tottelevaisin narttu. Kovasti hermoja sinne lähettelen.

Hei koiraihmiset!
Täytyy kysyä jos teillä on vinkkiä: tyttöni kaverilla on koira, joka pomppii kun tulen omaa tyttöäni hekemaan. Ok, mutta rapsuttelun jälkeen pari, kolme minuuttia ja alkaa hirveästi murisemaan ja haukkumaan?! Siis ei mitään näkyvää syytä, mulle siis uhittelee. Torun napakasti "ei" ja pakenee? Mulla ei ole koiraa, en ymmärrä? Ärsyttää tavattomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

no mä kokeilen seuraavalla kerralla tätä neuvoa,kun tämä tuntuu olevan parempi,kun se ,että jokainen menee sörkkimään vuorostansa kupille.

*laittaa hitsausrukkaset käteen* :kieh:

Yhteistyössä