Ä
ääpee
Vieras
Eilen oli riitaa. minä puhuin rauhallisesti ja mies alkoi huutaa ja haukkua että hankkii toisen naisen ymsyms, vaikka lapsi istui syöttötuolissaan meidän välissä. Onneksi en ollut kiihdyksissäni vaan tajusin ottaa lapsen siitä pois ja pyysin hänen mennä leikkimään kun äiti ja isä selvittää asioita. jokaikinen kerta kun riidellään mies alkaa HUUTAA, haukkua mm paskaläjäksi ja vetää tuon toinen nainen kortin esiin ja vielä LAPSEN edessä. mä en jaksa enää, ihan kuin lapsen kanssa olisi... mä en ole koskaan haukkunut miestä lapsen edessä... sitten mies vielä huusi että hän ei tarvitse toista äiti (riita tuli lapsen kasvatuksesta) ja mun pitää etsiä uus mies itelleni. sitten se vaan lähti juomaan, tuli sentään yöksi kotiin...
tänään ei puhuttu mitään. mä olen niin vihanen tosta ja tosi loukkaantunut. meillä piti olla häät kuukauden päästä ja pankkiin aika sovittuna josko saataisiin asuntolainaa. taitaa peruntua molemmat. tai kun hän toisesta naisesta haaveilee niin minä en todellakaan ota lainaa omiin nimiini. ei ole edes työpaikkaa kun hoidan lasta vielä kotona + olen raskaana. kusessahan mä olisin lainanlyhennysten kanssa!
lisäksi en enää pese miehen pyykkejä, en tee hänelle ruokaa vain itselleni ja lapselle, en tee MITÄÄN hänen hyväksi. minun työtä on hoitaa lasta ja syntymätöntä lasta, siitä minulle maksetaan, mitään ekstraa en tee kun sitä ei ikinä arvosteta. pyykkinsä mies voi viedä äidilleen, kunnes löytää niille uuden pesijän.
tänään ei puhuttu mitään. mä olen niin vihanen tosta ja tosi loukkaantunut. meillä piti olla häät kuukauden päästä ja pankkiin aika sovittuna josko saataisiin asuntolainaa. taitaa peruntua molemmat. tai kun hän toisesta naisesta haaveilee niin minä en todellakaan ota lainaa omiin nimiini. ei ole edes työpaikkaa kun hoidan lasta vielä kotona + olen raskaana. kusessahan mä olisin lainanlyhennysten kanssa!
lisäksi en enää pese miehen pyykkejä, en tee hänelle ruokaa vain itselleni ja lapselle, en tee MITÄÄN hänen hyväksi. minun työtä on hoitaa lasta ja syntymätöntä lasta, siitä minulle maksetaan, mitään ekstraa en tee kun sitä ei ikinä arvosteta. pyykkinsä mies voi viedä äidilleen, kunnes löytää niille uuden pesijän.