mitä mä teen ton miehen kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääpee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääpee

Vieras
Eilen oli riitaa. minä puhuin rauhallisesti ja mies alkoi huutaa ja haukkua että hankkii toisen naisen ymsyms, vaikka lapsi istui syöttötuolissaan meidän välissä. Onneksi en ollut kiihdyksissäni vaan tajusin ottaa lapsen siitä pois ja pyysin hänen mennä leikkimään kun äiti ja isä selvittää asioita. jokaikinen kerta kun riidellään mies alkaa HUUTAA, haukkua mm paskaläjäksi ja vetää tuon toinen nainen kortin esiin ja vielä LAPSEN edessä. mä en jaksa enää, ihan kuin lapsen kanssa olisi... mä en ole koskaan haukkunut miestä lapsen edessä... sitten mies vielä huusi että hän ei tarvitse toista äiti (riita tuli lapsen kasvatuksesta) ja mun pitää etsiä uus mies itelleni. sitten se vaan lähti juomaan, tuli sentään yöksi kotiin...

tänään ei puhuttu mitään. mä olen niin vihanen tosta ja tosi loukkaantunut. meillä piti olla häät kuukauden päästä ja pankkiin aika sovittuna josko saataisiin asuntolainaa. taitaa peruntua molemmat. tai kun hän toisesta naisesta haaveilee niin minä en todellakaan ota lainaa omiin nimiini. ei ole edes työpaikkaa kun hoidan lasta vielä kotona + olen raskaana. kusessahan mä olisin lainanlyhennysten kanssa!

lisäksi en enää pese miehen pyykkejä, en tee hänelle ruokaa vain itselleni ja lapselle, en tee MITÄÄN hänen hyväksi. minun työtä on hoitaa lasta ja syntymätöntä lasta, siitä minulle maksetaan, mitään ekstraa en tee kun sitä ei ikinä arvosteta. pyykkinsä mies voi viedä äidilleen, kunnes löytää niille uuden pesijän.

Ikävä kyllä pahoin pelkään että tanssitte häänne kuukauden kuluttua joka tapauksessa, ja se lainakin varmaan otetaan.
Muista vaan se että tuollaista se on sitten aina, ei mies tuosta mihinkään muutu. Eli vaikka en uskokaan että niin tekisit mutta peru nyt hitossa ne häät ja varsinkin yhteinen laina!

ehkä ne piirteet näkyi, mutta olin itse niin tyhmä ja sokea. häät perutaan kun miestä seuraavan kerran nään, hän saa kertoa ystäväpariskunnalle joiden piti todistaa. sormukset valittu, ei vielä kaiverrutettu, saakohan niitä palauttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ääpee;23086381:
ehkä ne piirteet näkyi, mutta olin itse niin tyhmä ja sokea. häät perutaan kun miestä seuraavan kerran nään, hän saa kertoa ystäväpariskunnalle joiden piti todistaa. sormukset valittu, ei vielä kaiverrutettu, saakohan niitä palauttaa?

Hyvä! Toivottavasti olet tosissasi.

Olen mies ja ihmettelen sangen suuresti miten nätit ja fiksut naiset voi kulkea sellasten törkykasojen kanssa julkisilla paikoilla, miesten joissa ei ole mitään särmää ja näyttää jo miehen näkökulmastakin vastenmieliseltä tyypiltä, kaupoissa ja julkisilla paikoilla nämä nysväriu miehet laukoo kaikkea typerää nätille nais3elleen ja nainen tottelee, mikä saa teidät nätit ja fiksun oloiset naiset menemään niiden vastenmielisten tyyppien kanssa?

ärsyttää kun en voi lähteä lätkimään, ei työpaikkaa, ei omia tuloja, huonekalut miehen rahoilla hankittuja. omani annoin sukulaispojalle kun hän muutti omilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja aina vaan ihmetyttää;23086412:
Olen mies ja ihmettelen sangen suuresti miten nätit ja fiksut naiset voi kulkea sellasten törkykasojen kanssa julkisilla paikoilla, miesten joissa ei ole mitään särmää ja näyttää jo miehen näkökulmastakin vastenmieliseltä tyypiltä, kaupoissa ja julkisilla paikoilla nämä nysväriu miehet laukoo kaikkea typerää nätille nais3elleen ja nainen tottelee, mikä saa teidät nätit ja fiksun oloiset naiset menemään niiden vastenmielisten tyyppien kanssa?

Se on se Rakkaus. Kaiken se kestää jne. :heart:

[QUOTE="vieras";23086473]Se on se Rakkaus. Kaiken se kestää jne. :heart:[/QUOTE]

Mutta millä ilveellä nuo vastenmielisen näköiset miehet hommaa sen nätin ja fiksun naisen itselleen?

Alkuperäinen kirjoittaja aina vaan ihmetyttää;23086412:

mä en voi edes kertoa mitä oon tossa ukossa joskus nähnyt.. tai alkuun sain kukkia ja lahjoja, mutta nykyään ei huomioi synttäreinä eikä edes äitienpäivänä. varmaan otin siks paskan ukon ku isänikin on oikea megapaska...

[QUOTE="jep";23086284]Eikö nää piirteet tullut selväks jo ennen muksuja? Klisee lause, mutta oikeasti?[/QUOTE]

Voi että tuollaiset ihmiset ovat rasittavia. Mitä luulet nyt tässä vaiheessa tuon jänkkäämisen auttavan? Siis oikeasti. Kuvitteletko että siitä on jotain hyötyä vai haluatko vain päästä ilkkumaan toiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja ääpee;23086450:
ärsyttää kun en voi lähteä lätkimään, ei työpaikkaa, ei omia tuloja, huonekalut miehen rahoilla hankittuja. omani annoin sukulaispojalle kun hän muutti omilleen.

No eihän se sitten auta muu kuin mennä naimisiin, ottaa se laina ja jatkaa noin. Onnea.

Alkuperäinen kirjoittaja ääpee;23086450:

Siinäpä hyvä vinkki monille! Eli ei kannata heittää kaikkea toisen ihmisen varaan. Koskaan ei tiedä miten käy. En sano jälkiviisautena, vaan tulevaisuutta varten monille. Pitäkää huoli itsestänne, ja siitä, että ette jää tuuliajolle jos toinen osapuoli lähtee.

Itselläni pitää olla edes tietoisuus siitä, että pärjään omillanikin tarvittaessa, sekä että mieheni pärjää omillaan tarvittaessa. En halua mitään riippuvuussuhteita. (Silti meillä on yhteinen talous.)

Mutta kaikki kyllä varmasti järjestyy, ja voit lähteä lätkimään. Saat tukia ja apuja jos tarvitset.

Jos miehellä on säästöjä, niin mene muodon vuoksi naimisiin ilman avioehtoa halvalla maistraatissa. Saat pesämunan itsenäiselle elämälle. Otat ero enen kuin otatte lainaa.

on meilläkin yhteiset rahat ym, mutta aivan varmasti jos lähden niin meidän huonekalut ovatkin siinä tilanteessa miehen. hän on töissä ja tienaa nyt kun minä hoidan lasta ja toinen syntyy pian. viimeaikoina olenkin ollut pelkkä lastenhoitaja tässä perheessä. lainaa en todellakaan ota, mutta lastenkin kanssa on vaikea lähteä kun ei ole yhtään MITÄÄN, tai on mulla 1 vitriini, 1 pieni kirjahylly, rahi, tv-taso, kaikki tekstiilit ja matot.

Alkuperäinen kirjoittaja ääpee;23086665:
on meilläkin yhteiset rahat ym, mutta aivan varmasti jos lähden niin meidän huonekalut ovatkin siinä tilanteessa miehen. hän on töissä ja tienaa nyt kun minä hoidan lasta ja toinen syntyy pian. viimeaikoina olenkin ollut pelkkä lastenhoitaja tässä perheessä. lainaa en todellakaan ota, mutta lastenkin kanssa on vaikea lähteä kun ei ole yhtään MITÄÄN, tai on mulla 1 vitriini, 1 pieni kirjahylly, rahi, tv-taso, kaikki tekstiilit ja matot.

Sillä pääset jo hyvin alkuun! Kyllä sitä tavaraa usein saa sitten tutuilta, ja hommattua pikku hiljaa lisää. Saatpahan ihan uuden oman sisustuksen:) Voi olla kivakin juttu.
Elarit saisit mieheltä, ja korotettua lapsilisää. Sossustakin voisit ihan hyvin pyytää apua esim vuokratakuihin etc. jos tarve vaatii. Kyllä pärjäisit! Kyllä miehesikin niitä lapsia hoitelisi (vauvaakin sitten enemmän kun kasvaa), eli et ole siinäkään yksin.

[QUOTE="Kenguru";23086725]Sillä pääset jo hyvin alkuun! Kyllä sitä tavaraa usein saa sitten tutuilta, ja hommattua pikku hiljaa lisää. Saatpahan ihan uuden oman sisustuksen:) Voi olla kivakin juttu.
Elarit saisit mieheltä, ja korotettua lapsilisää. Sossustakin voisit ihan hyvin pyytää apua esim vuokratakuihin etc. jos tarve vaatii. Kyllä pärjäisit! Kyllä miehesikin niitä lapsia hoitelisi (vauvaakin sitten enemmän kun kasvaa), eli et ole siinäkään yksin.[/QUOTE]

Mun "tulot" on tällähetkellä minimi äitiyspv raha, kotihoidontuki 70€(käteen), lapsilisä. nää riittäis ehkä just ja just kolmion vuokraan, ei muuhun...

Alkuperäinen kirjoittaja ääpee;23086873:
Mun "tulot" on tällähetkellä minimi äitiyspv raha, kotihoidontuki 70€(käteen), lapsilisä. nää riittäis ehkä just ja just kolmion vuokraan, ei muuhun...

sä saat kyllä varmaan soskusta jotain tukea jos päätät muuttaa miehestä erilleen. mulle ne makso vuokran ja takuuvuokran kun erosin miehestäni. sekä asumistukea saat. plus varmaan sitten toimeentulotukea. kyllä sä pärjäät, kun vaan tajuat nyt jättää tuollasen sian joka ei arvosta sua paskan vertaa! tsemppiä!

Yhteistyössä