Mitä mä teen tän elämäni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Ollaan erottu lasteni isän kanssa,muutin syyskuussa toiseen kaupunkiin,ajatus muutosta ei kauheesti innostanut,inhoan tätä koko tuppukylää,täällä ei ole mitään,ketäään,ei töitä,pelkkiä ahdistuneita ihmisiä,ostin oman asunnon ja nyt jo kaduttaa,en tiedä mikdi muutin,jotenki kesällä tuntui et kaikkikaatuu päälle,mulla meni tod.huonosti exänkanssa ja tää oli tällanen tilapäisratkaisu,en ajatellutkaan että tänne jään pysyvästi. mun elämä on jämähtänyt siitä hetkestä ku tänne muutin,en saa mitään aikaseksi,siis mitään,en edes halua täältä uusia kavereita,tää kaupunki tappaa mut ennen pitkää. mulla on niinkova ikävä sinne mistä lähdin,missä mulla on kaikki,mun sydän kaipaa jka hetki sinne ja tää ei tästä muutu,tää ei oo mikään asennekysymys,mulla on täällä kaupungissa menneisyys ja tosi ikävä sellainen,kaikki kärsii tästä. Muutin tänne koska mun vanhemmat asuu täällä ja ei tästä nyt niin kovin pitkä matka tuonne kotikaupunkiin ole (100km) missä mun kaikki ystävät ja rakkaat sukulaiset asuu,Mä vihaan itteeni et muutin tänne.mä voisin tehdä vaikka itsemurhan tänne,ainut este että mun vanhemmat on takaamassa mun lainan ja jos nyt myyn asuntoni missä oon asunut vajaa 4kk niin mun vanhemmat loukkaantus ja pahasti.

Entäs jos rauhoitut. Teet kalenteriin viikko ohjelman ja sen mukaan elät. Nautit pienistä hetkistä. Käy kerhoissa, hommaa koira niin saat paljon tuttuja ja tuntemattomia. OLE AVOIN, puhu paljon. Saat uusia ystäviä.

Varmaan kyse on nyt pohjimmiltaan siitä, että vanhempasi suuttuvat jos myyt asuntosi, he suuttuvat siitä, että haluavat sinut lähelleen ja menettävät sinut jos lähdet eikä siitä että ovat taanneet lainasi ja myyt asuntosi. Ymmärrät varmaan että kyse on sinun elämästäsi!!

Oli itse melko herkässä mielentilassa vähän aikaa sitten ja minulla oli aivan samanlaisia ajatuksia. Tunsin syyllisyyttä kun en käynyt tarpeeksi vanhempien luona ym. Mutta nyt vuoden päästä olen vahvistunut. Tämä on minun elämäni enkä anna syyllisyyden vaikuttaa.

Sanon sinulle, myy asunto nyt, koska lainan korot nousevat, asuntojen hinnat laskevat ja jos myyt myöhemmin, saatat menettää kaiken asuntoon laittamasi rahan etkä saa mitään voittoa, koska hinnat ovat asunnoissa niin paljon laskeneet... kaikki enteilee sitä. On vanhemmillesikin parasta että myyt nyt, he vapautuvat lainataakasta ja eivät joudu ehkä koskaan maksamaan sitä.

Tsemppiä elämän kanssa, tiedän että tää on välillä vaikeeta. Yritä ajatella positiivisesti!

Yhteistyössä