Mitä mä teen mun miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä 22vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eilen juteltiin ja huudettiin ja minä myös itkin :/ mies lupasi yrittää enemmän. mutta kun se on sanonut tuota samaa koko ajan. en mä tiedä.. on se vaan joskus vaikeeta elää kaksilahkeisen kanssa, mutta on varmasti mullakin ne huonot puolet. ja just se pyytäminen kun usein muuttuu miehen korvassa nalkuttamiseksi, niin minkä mä mahan sille? yritän hillitä itseni, mutta joskus vaan nuppi räjähtää, niin se vaan on.

meillä ei ole mikään helppo vauva, päivä saattaa mennä ainoastaan hänen "viihyttämiseensä" ja tiedän senkin ettei niin pitäisi olla, mutta kaikki keinot ollaan yritetty! se vaan tarvii niin paljon huomioo. aina joku on hullusti:) nyt ostinkin hyppykeinun jospa se vähän auttaisi, että saisin edes syödä rauhassa. sekään ei onnistu pahoina päivinä. mutta en valita mistään muusta kuin siitä ettei kotihommat/ omien jälkien siivoaminen onnistu. oon muuten kiitollinen perheestä, että mulle on sellainen suotu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Mutta MIKSI miehen ei tarvis osallistua tavalliseen perhe-elämään siivouksienki osalta? Hällä kuitenki on ne vapaa päivät mitä ei kotäidillä ole ja kun äiti lähtee töihin kenelle ne sitten kuuluu?!

Mitä sellaisia vapaapäiviä miehellä on mitä naisilla ei ole? Kun miehellä on vapaata, hän on perheen kanssa, jolloin lapsenhoitovastuukin äidilläkin puolittuu, eli molemmilla on sellainen 'puolikas' vapaa.