Mitä mä teen, kun mä en pysty enää syömään mitään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistus

Vieras
Mulla on ollut viimeisen viikon ihan järkyttävä ummetus ja nyt tuntuu siltä, etten enää pysty syömään mitään, jos en saa ulos jotain.
Olen ottanut aiemmin pellavansiemenrouhetta, josta yleensä helpotus asiaan, mutta nyt mulla on hienoinen epäilys että olen raskaana, joten en uskalla noita syödä.
Voiko muuten raskaus aiheuttaa tällasen tukoksen ?

Ostin Microlaxin peräruiskeitakin, mutta niilläkään ei tapahdu mitään :(
Tää alkaa olla jo ihan helvetillistä |O

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistus:
Mulla on ollut viimeisen viikon ihan järkyttävä ummetus ja nyt tuntuu siltä, etten enää pysty syömään mitään, jos en saa ulos jotain.
Olen ottanut aiemmin pellavansiemenrouhetta, josta yleensä helpotus asiaan, mutta nyt mulla on hienoinen epäilys että olen raskaana, joten en uskalla noita syödä.
Voiko muuten raskaus aiheuttaa tällasen tukoksen ?

Ostin Microlaxin peräruiskeitakin, mutta niilläkään ei tapahdu mitään :(
Tää alkaa olla jo ihan helvetillistä |O

Suolihuuhteluun ja heti!
Tuon kaltainen ummetus tekee tosi huonon olon,ite sain onneks toimii microlaxilla,oli kylläkii jo varattu aika seuraavaks päiväks neuvolaan suolihuuhteluun.Juo paljon nesteitä,liiku ja kokeile sitä microlaxia viel,jos ei apua niin tilaa aika,pois ne on sieltä saatava!!!

Mun poika oli viime viikolla lastenosastolla saman asian takia. Alkoi oksentaa kun yritti syödä jotain, oli niin täynnä. Tyhjenneltiin poika siellä sitten klyxillä ja vesiperäruiskeilla. Nyt menee levolac säännöllisesti suun kautta aamuisin. PALJON kuituja, hedelmiä ja VETTÄ,VETTÄ ja VETTÄ!
Laita pari microlaxia kerralla, pakko sieltä on alkaa jotain tulla pois.

Mä en tosiaan vielä tiedä tuosta raskaudesta, tänään testi näytti negaa, mutta mulla pitäis menkat alkaakin vasta ens viikolla, joten ei vielä välttämättä näytäkään mitään.
Mutta oireita on ollut ja mietin josko tämäkin olisi raskaudesta johtuvaa. Aina mulla on ollut huonosti toimiva maha, mutta tällaista on ihan äkkiä muista.

olen kärsinyt vakavasta ummetuksesta jo vuosia. Vaikka olen syönyt aina paljon, niin mitään ei tullut ulos kolmeenkaan viikkoon. eli tukala oli olla. Melkein kaiken mahdollisen olen kokeillut.
Nyt olen viimein löytänyt sen mikä auttaa, magnesiamaito ja sopii myös raskaana olevalle :) eikä ole edes kallista ku muihin vertaa :)

Laxoberon-tipat ota hieman enemmän kuin paketissa lukee, kyllä pitäis irrota. Aiheuttaa myös mahakipuja. Mulla oli 8pvän ummetus ja laxoberonit oli ainoot, jotka autto.

Yhteistyössä