Mitä mä oikeesti teen noiden naapureiden kattien kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Olisko teille ihan mahdoton urakka vaan kylmästi luukuttaa ne ja roudata jonnekin eläintaloon pidemmälle? Omistajallehan se lasku niistä sitten tulee, jos hakee pois.

Mä olen miettinyt tätäkin.
Ja suoraan sanoen en kyllä itkisi jos joku ne myrkyttäisi :kieh:
Mä niin vihaan noita kissoja ettei mitään tolkkua!
Mut mä en tiedä sitten miten eläintalot noita kauempana huolii :/

Kyllä ne yleensä huolii, kantsii soitella ja kysellä etukäteen. Kerrot, että teidän pihoille on majoittunut kulkureita. Koska selvästihän noi kulkureita on, kun omistajaakaan ei oikein nappaa.

Mä pelkään vaan et se saa ne takaisin ja sama jatkuu taas.
Koska vuosiahan tää on jatkunut eikä siihen kukaan ole sen enempää pystynyt vaikuttamaan.
Sillä on kuulemma jossain välissä ollut ainakin se 20 kissaa, nyt niitä taitaa olla "vain" 6 :headwall:

Uskomaton ketju. Aikuiset ihmiset puhuu kissan myrkyttämisistä ja siitä että jätetään lasinsiruja levälleen että kissan tassut vahingoittuisi.
Ei kissojen vika ole, että naapuri on typerys. Kissat saalistaa, se on niiden vietti.
Kissat on eläimiä, ei ne ajattele moraalia eikä tekojensa seurauksia tai sitä, miettiikö naapurin nainen ettei oravia saa tappaa.

Voi taivas, olkaa ny aikuisia.
Modeki vielä kehtaa käyttäytyä kuin kakara.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Kyllä mä ne kuskaisin sinne eläinhoitolaan. Kunnan tehtävä on hoitaa löytöeläimet ja löytöeläimiä nuo ovat.

No mä tunnen tän miehen joka tän kylän eläinhoitolaa pitää.
Se tekee sitä ilman mitään avustuksia ja siellä on tilat nyt tosi täynnä, eikä se toisaalta mitään maksuja edes peri jos sieltä kissansa omistaja takaisin hakee, et tuskin muuttuis tilanne mihinkään.

No sitten teidän lkylän elukat kuuluu kuskata jonnekin muualle. Kuka vastaa teillä eläisuojelusta? Se joka siitä vastaa, niin hänen pitää ottaa vastaan.

Mun pitää ottaa selvää.
Mut mä pahoin pelkään ettei noita helpolla kiinni saa..

Sitä varten eläinsuojeluvalvojilla on loukut. Eli lainaat loukkua ja loukutat ne kissat.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä riittää tää:
Uskomaton ketju. Aikuiset ihmiset puhuu kissan myrkyttämisistä ja siitä että jätetään lasinsiruja levälleen että kissan tassut vahingoittuisi.
Ei kissojen vika ole, että naapuri on typerys. Kissat saalistaa, se on niiden vietti.
Kissat on eläimiä, ei ne ajattele moraalia eikä tekojensa seurauksia tai sitä, miettiikö naapurin nainen ettei oravia saa tappaa.

Voi taivas, olkaa ny aikuisia.
Modeki vielä kehtaa käyttäytyä kuin kakara.

Uskomatonta et tää mode ei ole sanonut aikovansa levittää lasinsiruja tai myrkyttää kissaa.
Ja vielä uskomattomampaa on etten ilmeisesti lukenut pienellä painettua tähän hommaan alkaessa missä lukee että mun täytyy olla eläinrakas tai rakastaa pihaani paskovia katteja :)
Pitääpä tarkastaa tää, siihen asti aion avoimesti inhota noita kissoja ja ihmisiä jotka antaa kattiensa juosta vapaana tekemässä tarpeensa muiden pihaan.

Meidän ex-naapuriin ei tehonnut kaunis puhe eikä kurkku suorana karjuminen.

Isännöitsijäkin pyysi ensin kauniisti, muistutti säännöistä jne, mutta vasta isännöitsijän kesälomasijaisen visiitti sai jotain tapahtumaan. Oli kuulemma sanonut, että pysyykö ne kissat sisällä vai ostanko huoltomiehille haulikot :saint:

Sitten kissat muuttivat pois.

Mä rakastan kissoja, mutta en halua kissanpaskaa patiolleni. Nuo kissat tunkivat takaovesta ja ikkunanraosta meille sisälle, karvastivat ja paskastivat pojan rattaat ja tytön nukenvaunut, tuhosivat kasvimaan, ja viimeinen niitti oli se kun ne tapellessaan hajoittivat sellaisen verkkoaidan joka suojasi kukkapenkkejä. Sitten loppu Åbon kiltteys.

Naapurin asenne oli perseestä. Alle parikymppinen teinipari leikki kotia, ei vissiin riittänyt energiaa kissoista huolehtimiseen kun oli vauva hoidettavana ja jokaviikkoiset tappelut tavaroiden ulosheittämisineen tehtävänä. Kun asiasta sanoi kauniisti, oli vastaukset luokkaa "no vittu emmä voi sil mitään jos ne karkaa!" (itse päästivät kissat joka päivä ulos) tai "ei me niit teiän pihal haluttaiskaa mutku ne tulee vaan, sano niil ettei saa tulla" :headwall:

Taisi olla kesällä, kun tänne ilmaantui lappuja huoltoyhtiöltä ja eläinsuojeluvalvojalta: aloitetaan irrallaan olevien kissojen loukutus, kissat saa lunastaa maksua vastaan kaupungin eläinsuojasta. Silloin väheni muidenkin kissojen ulkonaolo :)

Abå jep.
Meillä on toi sivupiha keväisin lumien sulaessa niin täys paskaa ettei mitään rajaa.
Noi kissat nuohoaa kuistilla, auton alla, autotallin oven luona..
Raapinut autotallin ovenkin naarmuille, teroittavat kynsiään sirosti.
Kiva tuolla keväisin ton taaperon kanssa olla, saati isompienkaan, ei niiden kuulu omalla pihalla koko aikaa katsoa ettei paskakasaan astu, jumankaut tää on oma tontti!!!!
Mä olen oikeesti niin loppu ja harmittaa et aina olen ollut niin eläinrakas, nyt alkaa menemään siihen pisteeseen et se rakkaus on melko finaalissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Marssit ite sen naapurin pihalle ja väännät hirveät tortut siihen ulko-oven eteen :laugh: Jatka tätä n. viikon verran joka aamu, ja sen jälkeen alat keskustelemaan uudestaan asiasta! :D

:laugh:

Mun mies itse asiassa keräsi yhtenä aamuna kaikki kissanpaskat takapihalta ja patiolta, ja vei ne naapurin patiolle.

Heitä ällötti. Hassua, olivathan ne heidän rakkaiden kissojensa aikaansaannosta, ja kun ne paskat olivat meidän pihallamme niin se ei ollut heidän mielestään ollenkaan sellainen juttu mistä olisi pitänyt ärsyyntyä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Marssit ite sen naapurin pihalle ja väännät hirveät tortut siihen ulko-oven eteen :laugh: Jatka tätä n. viikon verran joka aamu, ja sen jälkeen alat keskustelemaan uudestaan asiasta! :D

:laugh:

Mun mies itse asiassa keräsi yhtenä aamuna kaikki kissanpaskat takapihalta ja patiolta, ja vei ne naapurin patiolle.

Heitä ällötti. Hassua, olivathan ne heidän rakkaiden kissojensa aikaansaannosta, ja kun ne paskat olivat meidän pihallamme niin se ei ollut heidän mielestään ollenkaan sellainen juttu mistä olisi pitänyt ärsyyntyä :whistle:

Itseasiassa helkatin hyvä idea, mikäli maltan kevääseen odottaa.
Tota paskaa meinaan ei ihan vähää ole silloin..

Yhteistyössä