Mitä mä oikeesti teen noiden naapureiden kattien kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Ihan viimeinen niitti oli kuollut orava pihalla, pieni kesy orava oli :'(
On löytynyt kuolleita lintujakin turhan useasti.
Täällä kuppasessa kunnassa on vaan yksi kaveri joka pitää tollasta kodittomien kissojen tapasta eikä noita sinne oikein pysty raahaamaan.
Nyt on vinkeää kun lumi on ihan keltaista, keväällä sieltä alta taas paljastunee julmettu määrä paskaa.
Mä oikeesti jo harkitsen koko talon myymistä, mä inhoan noita paskovia katteja niin paljon et pää hajoaa!
Eikä toi daiju omistaja mitään sano kun sen kultaiset miukut saavat vapaasti vaeltaa ympäri katua!
Ja on, sille on sanottu asiasta mut kun ei kiinnosta ni ei.
Ihan oikeesti, apua!!

Ymmärrän tuskasi. Ei mikään ole niin hirvee haju ku kissan kusi!!!! Ja keväällähän se kusirumba alkaa.
Hanki koira joka inhoo kissoja :D Opetat sen pysyyn tontilla ja pidät sitä vapaana. Toimi ainaki meillä.

jos joskus yllätät kissat itseteosta, saalistamassa pikkulintuja, taltioi tilanne, kameralla tai videokameralla. ja sitten vain rikosilmoitus kissojen omistajasta.

Mie kaiketi pistäisin jonkun asiallisesti muotoillun kirjeen. Lapsuudenkodin kissa meni myös ihan omia menojaan, ei nyt jälkeenpäin ajateltuna tullut edes mieleen että siitä voisi olla jotain haittoja, rakas eläinhän se vain oli, tosin itsekin olin siis lapsi...

...mutta siis, vetoa siihen naapuriisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Olisko teille ihan mahdoton urakka vaan kylmästi luukuttaa ne ja roudata jonnekin eläintaloon pidemmälle? Omistajallehan se lasku niistä sitten tulee, jos hakee pois.

Mä olen miettinyt tätäkin.
Ja suoraan sanoen en kyllä itkisi jos joku ne myrkyttäisi :kieh:
Mä niin vihaan noita kissoja ettei mitään tolkkua!
Mut mä en tiedä sitten miten eläintalot noita kauempana huolii :/

on sullakin ongelmat. Pari kisua pyörii pihalla niin elämä pihalla. Voi pikku prinsessaa. Sulla on mahtanut olla aika helppo elämä. Kysy isiltäs jos se maksais teille uuden talon jostain saaresta,jossa ei ykskään luontokappale haittaa teiän kuninkaallisten eloa!

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Mie kaiketi pistäisin jonkun asiallisesti muotoillun kirjeen. Lapsuudenkodin kissa meni myös ihan omia menojaan, ei nyt jälkeenpäin ajateltuna tullut edes mieleen että siitä voisi olla jotain haittoja, rakas eläinhän se vain oli, tosin itsekin olin siis lapsi...

...mutta siis, vetoa siihen naapuriisi.

:laugh:
Sori, mun asiallisuuteni tän asian suhteen on lopussa.
On sille sanottu, voi niin monesti ja useat ihmiset. Mä todennäköisesti en osaisi sanoa enää kovinkaan kauniisti sille ihmiselle mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
on sullakin ongelmat. Pari kisua pyörii pihalla niin elämä pihalla. Voi pikku prinsessaa. Sulla on mahtanut olla aika helppo elämä. Kysy isiltäs jos se maksais teille uuden talon jostain saaresta,jossa ei ykskään luontokappale haittaa teiän kuninkaallisten eloa!

:laugh: :laugh: Mut mä olenkin prinsessa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Kyllä mä ne kuskaisin sinne eläinhoitolaan. Kunnan tehtävä on hoitaa löytöeläimet ja löytöeläimiä nuo ovat.

No mä tunnen tän miehen joka tän kylän eläinhoitolaa pitää.
Se tekee sitä ilman mitään avustuksia ja siellä on tilat nyt tosi täynnä, eikä se toisaalta mitään maksuja edes peri jos sieltä kissansa omistaja takaisin hakee, et tuskin muuttuis tilanne mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Kyllä mä ne kuskaisin sinne eläinhoitolaan. Kunnan tehtävä on hoitaa löytöeläimet ja löytöeläimiä nuo ovat.

Se tekee sitä ilman mitään avustuksia ja siellä on tilat nyt tosi täynnä, eikä se toisaalta mitään maksuja edes peri jos sieltä kissansa omistaja takaisin hakee, et tuskin muuttuis tilanne mihinkään.

No sitten teidän lkylän elukat kuuluu kuskata jonnekin muualle. Kuka vastaa teillä eläisuojelusta? Se joka siitä vastaa, niin hänen pitää ottaa vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mä kyllä luukuttaisin ja kuskaisin vaikka hornan tuuttiin kunhan paskaralli loppuis. vaikka kissarakas olenkin.

Juu meilläkin on siis kissa, sisäkissa joten ei mitään yleistä kissavihaa.. Tai kohta varmasti on sekin :kieh:
Mä en todellakaan tajua miksi niitä katteja täytyy päästää ulos, kissat pois tollaisilta kokonaan :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mä kyllä luukuttaisin ja kuskaisin vaikka hornan tuuttiin kunhan paskaralli loppuis. vaikka kissarakas olenkin.

Juu meilläkin on siis kissa, sisäkissa joten ei mitään yleistä kissavihaa.. Tai kohta varmasti on sekin :kieh:
Mä en todellakaan tajua miksi niitä katteja täytyy päästää ulos, kissat pois tollaisilta kokonaan :headwall:

Aamen! Kissat ei kuulu irralleen luontoon, ihan niinkuin koirat, hevoset, lehmät, punakorvakilpikonnat jne jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Olisko teille ihan mahdoton urakka vaan kylmästi luukuttaa ne ja roudata jonnekin eläintaloon pidemmälle? Omistajallehan se lasku niistä sitten tulee, jos hakee pois.

Mä olen miettinyt tätäkin.
Ja suoraan sanoen en kyllä itkisi jos joku ne myrkyttäisi :kieh:
Mä niin vihaan noita kissoja ettei mitään tolkkua!
Mut mä en tiedä sitten miten eläintalot noita kauempana huolii :/

Kyllä ne yleensä huolii, kantsii soitella ja kysellä etukäteen. Kerrot, että teidän pihoille on majoittunut kulkureita. Koska selvästihän noi kulkureita on, kun omistajaakaan ei oikein nappaa.

No sitten teidän lkylän elukat kuuluu kuskata jonnekin muualle. Kuka vastaa teillä eläisuojelusta? Se joka siitä vastaa, niin hänen pitää ottaa vastaan.

Mun pitää ottaa selvää.
Mut mä pahoin pelkään ettei noita helpolla kiinni saa..

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
No minen oo mikkään römpsessa mutta ei miustakaan ois kiva jos vieraat elukat paskoo ja kusee miun maille ja ulkona ei uskalla säilyttää mitään |O

Niinpä. Kun ei se meidän omakaan katti sinne pasko ni miksi mä haluisin et vieraat kissat siellä riehuu.
Ei toivoakaan jättää rattaitakaan pihalle ilman et se on täys kissan karvoja :headwall:

Siis tietenkään asialle ei voi mitään jos sinulta vaikka on särkynyt pihalle jotain ja et ole huomannut korjata kaikkia teräviä osia pois... Kyllä siihen tassu kivasti ottaa kiinni :)

Yhteistyössä