Å
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yönharmaa:oma alkup. suunnitelmasi on kyllä ihan lyömätön, varsinkin jos neule on...black
Alkuperäinen kirjoittaja å:Pistä pelkkä korsetti ja neuletakki.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja yönharmaa:oma alkup. suunnitelmasi on kyllä ihan lyömätön, varsinkin jos neule on...black
Mutta ne tissit vain tuntuu tulevan liian esille. :snotty: Mietin, että osaanko olla luonnollisesti. Siis kun asia häirittee mua itteä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja yönharmaa:oma alkup. suunnitelmasi on kyllä ihan lyömätön, varsinkin jos neule on...black
Mutta ne tissit vain tuntuu tulevan liian esille. :snotty: Mietin, että osaanko olla luonnollisesti. Siis kun asia häirittee mua itteä.
Jep. Tuollaisessa asussa voit mennä tuuraan Savannaa.
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:musta on niin epistä ettei tuota korsettia saa pienempänä.
on niin nätti ja minä liian pieni lauta siihen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja yönharmaa:oma alkup. suunnitelmasi on kyllä ihan lyömätön, varsinkin jos neule on...black
Siinähän vittuulet taas.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja yönharmaa:oma alkup. suunnitelmasi on kyllä ihan lyömätön, varsinkin jos neule on...black
Siinähän vittuulet taas.
Ota vaikka vittuiluna, mutta oikeesti: missä muualla kuin strippibaarissa pukeudutaan pelkkään korsettiin? Siis puhtaasti alusasukorsettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja yönharmaa:oma alkup. suunnitelmasi on kyllä ihan lyömätön, varsinkin jos neule on...black
Siinähän vittuulet taas.
Ota vaikka vittuiluna, mutta oikeesti: missä muualla kuin strippibaarissa pukeudutaan pelkkään korsettiin? Siis puhtaasti alusasukorsettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja yönharmaa:oma alkup. suunnitelmasi on kyllä ihan lyömätön, varsinkin jos neule on...black
Siinähän vittuulet taas.
Olenko mä pukeutumassa pelkkään korsettiin? Näytä mulle se kohta missä mä suunnittelin sellaasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:musta on niin epistä ettei tuota korsettia saa pienempänä.
on niin nätti ja minä liian pieni lauta siihen :snotty:
Mutta onko siellä muita?
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitä aloitukseen tulee niin tykkään kanssa että mustan neuleen kanssa tuo olisi loistava! Vaikka rinnat tulisivat vähän esille niin eiköhän se ole siinä jo sallittua ja neule tuo sitä turvaa jos tulee vaivautunut olo.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitä aloitukseen tulee niin tykkään kanssa että mustan neuleen kanssa tuo olisi loistava! Vaikka rinnat tulisivat vähän esille niin eiköhän se ole siinä jo sallittua ja neule tuo sitä turvaa jos tulee vaivautunut olo.
Kun ne tulisikin vain vähän esille. :headwall: Nimimerkillä se jonka tissit huomataan vaikka päällä olisi t-paita. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitä aloitukseen tulee niin tykkään kanssa että mustan neuleen kanssa tuo olisi loistava! Vaikka rinnat tulisivat vähän esille niin eiköhän se ole siinä jo sallittua ja neule tuo sitä turvaa jos tulee vaivautunut olo.
Kun ne tulisikin vain vähän esille. :headwall: Nimimerkillä se jonka tissit huomataan vaikka päällä olisi t-paita. :|
Alkuperäinen kirjoittaja kuvakuva:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitä aloitukseen tulee niin tykkään kanssa että mustan neuleen kanssa tuo olisi loistava! Vaikka rinnat tulisivat vähän esille niin eiköhän se ole siinä jo sallittua ja neule tuo sitä turvaa jos tulee vaivautunut olo.
Kuva!! Sitten voidaan päättää, tuleeko tissit liikaa esille vai ei. Tuo korsetti on kyllä ihana. Millainen se sen päälle tuleva toppi sitten on, millaista mallia, väriä jne.?
Alkuperäinen kirjoittaja aakenus:Kuinka kauan tuossa oli toimitusaika?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja aakenus:Kuinka kauan tuossa oli toimitusaika?
Voi apua, en mä muista tarkalleen, mutta olisko ollut parisen viikkoa.