Mitä mä laitan huomenna baariin päälle!?!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulle tuli just korsetti ja koitin sitä yhden ihanan topin kanssa. Se korsetti litistää kivasti mahaa ja toppi näyttää siltä osin hyvältä. Mutta sitten taas tissit korostuu liikaakin ja tulee kyllä helposti sellaanen olo, että en osaa olla niin "tyrkyssä".

Mutta jos laitan sen topin alle korsettitopin niin maha ei ole niin hyvin kurissa ja toppi ei näytä mahan kohdilta niin hyvältä kuin sen korsetin kanssa.

Että otanko riskin ja laitan korsetin ja topin ja saatan tuntia oloni vaivautuneeksi, laitan korsetin ja peittävämmän topin vai korsettitoppi ja jokin muu toppi.

Olisi vain niin kiva laittaa se toppi minkä ostin hetki sitten kun se on niin ihana...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulle tuli just korsetti ja koitin sitä yhden ihanan topin kanssa. Se korsetti litistää kivasti mahaa ja toppi näyttää siltä osin hyvältä. Mutta sitten taas tissit korostuu liikaakin ja tulee kyllä helposti sellaanen olo, että en osaa olla niin "tyrkyssä".

Mutta jos laitan sen topin alle korsettitopin niin maha ei ole niin hyvin kurissa ja toppi ei näytä mahan kohdilta niin hyvältä kuin sen korsetin kanssa.

Että otanko riskin ja laitan korsetin ja topin ja saatan tuntia oloni vaivautuneeksi, laitan korsetin ja peittävämmän topin vai korsettitoppi ja jokin muu toppi.

Olisi vain niin kiva laittaa se toppi minkä ostin hetki sitten kun se on niin ihana...

Otat pari niin kyllä se vaivaannus unohtuu :) :)

Mielestäni suunnittelemasi asu kuulostaa kivalta :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita toppi ja korsetti sekä niitten päälle joku villatakki.

No siis mulla onkin siihen päälle sellaanen musta neule joka on edestä avoon (ei siis nappeja tms. ) ja helmat on sivusaumoosta pidemmät kuin edestä ja takaa. Hihat on vähän pitemmät kuin yleensä paidoossa tms. on. Se neule on aika ohutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mutta miksi sä et laita tota pelkästään vaikka farkkujen kanssa? Vai oisko se liikaa?

En todellakaan laita. Mulla on isot rinnat ja ilman vaikkapa sen päälle tulevan topin tukea niin tuo pelkkä korsetti ei ole tarpeeksi tukeva. Eikä mun kropalla muutenkaan laitetaa pelkästään tuollaasta.

Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
Tälläänen korsetti.
http://www.sensuelli.fi/product_info.php/cPath/27/products_id/823

ihana...
onko se kiinni takaa tuhannella hakasella vai miten?

Takana menee nauha jolla saa säädettyä ja edessä on hakaset. Eli kun saa korsetin kiristettyä sopivaksi niin se saa olla niin ja edestä vain sitten hakaset kiinni kun laittaa päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mutta miksi sä et laita tota pelkästään vaikka farkkujen kanssa? Vai oisko se liikaa?

En todellakaan laita. Mulla on isot rinnat ja ilman vaikkapa sen päälle tulevan topin tukea niin tuo pelkkä korsetti ei ole tarpeeksi tukeva. Eikä mun kropalla muutenkaan laitetaa pelkästään tuollaasta.

Tipahtaako rinnat sitten reunan yli? Mitä meinaat, että sun kropalla ei voi laittaa? Kyl mä uskoisin, et vois. Mutta tietty, parasta on, jos on vaatteessa kotonaan, ettei sitten tarvitse mennä seinänvieriä pitkin.

Yhteistyössä