Mitä luulette pääsenkö laivalle, jos ostan risteilyn helsinki-tukholma, ja menen laivalle vastaa tukholmassa? vai menekö se lippu kiinni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viking line
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viking line

Vieras
???
olin mietinnyt menevätkö ne umpeen jos ne eivät mene sen jutun läpi,siellä kun ovi aukea,kun lippu työnttää rakosta, ja muistin että kun menen lastenvaunuen kanssa,niin mulle avattaan ovi ja lippu vain tarkistettaan ei muuta tehdään sille :), siis voi olla että pääsen pois tukholmasta risteilyllä helsinki-tukholma, helsinkista ei kukaan lähde, mut tukholmassa minä menen hyttille :)

veikkaisin että et pääsee. Olen käsittänyt että se lippu täytyy lunastaa lähtösatamassa ja siellä saadulla lipulla pääsee sitten laivaan tukholmasta.

En kyllä pysynyt ihan kärryillä jutussasi. Kukaan kaverisi ei siis ole tuolla risteilyllä (helsingistä lähtevällä) niin että he ottaisivat sinunkin lippusi helsingin lähtöselvityksestä? Silloin se olisi onnistunut käsittääkseni. Mutta jos siis olet vain maksanut risteilyn jolle sinulla ei ole maihinnousukorttia niin et pelkällä risteilytositteella pääse laivaan tukholmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
mikset varaa matkaa tukholma-helsinki välille? Kyllä se niinkin päin onnistuu.. Ja ei tule itsellesi turhia kuluja ylimääräisestä matkasta.

Usein nuo risteilyt ovat halvempia kuin reittimatkat, varsinkin jos sattuu saamaan tarjousristeilyn.

Mutta voisithan sitten ottaa vaikka risteilyn tukholman suunnalta jos sillä jotain säästäisit?

En tiedä onnistuuko, mutta joskus koko risteilyn varaus voi olla halvempi kuin että ottais vain yhden suunnan. Itse olen ollut 5v sitten vikin linen ristilyllä joka maksoi 5? (sis. bussimatkat vaasa-turku-vaasa, risteily ja hytti)

se 28euroa, ja yksi suunta on 38?
miksi en saa tukholma-helsinki tarjouksia :(

mutta minä aijon ottaa ne liput etukäteen siis :) helsingissa, ja kun lähden helsinkiin ne liput ovat minun käsissä, vai eikö niitä saa hakea etukäteen????

mistä ne tietävät että en saavu laivalle silloin? nehän eivät ne liput tallentaa mihinkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja viking line:
se 28euroa, ja yksi suunta on 38?
miksi en saa tukholma-helsinki tarjouksia :(

mutta minä aijon ottaa ne liput etukäteen siis :) helsingissa, ja kun lähden helsinkiin ne liput ovat minun käsissä, vai eikö niitä saa hakea etukäteen????

mistä ne tietävät että en saavu laivalle silloin? nehän eivät ne liput tallentaa mihinkään :)

Mun mielestä sen matkalipun saa vain risteilyn lähtöselvityksestä, eli siis helsingistä kun kyse on helsinki-tukholma-.helsinki-risteilystä. Jos siis pelkän maksutositteen kanssa saavut tukholman lähtöselvitykseen niin et varmaan saa lippuja etkä pääse laivaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.vikingline.se/Pages/helsingfors/kryssningar_resor/kryssning.asp

Tuossa on ainakin tukholma.helsinki-tukholma-risteily 135kr/henki. Sillä pääsisit laivaan.

muoks. tuossa olikin kaksi aikuista hytissä

http://www.vikingline.se/vl-cruises/sverige/DatumList.vl
No tuosta voi joka tapauksessa katsoa minkä verran maksaisi risteily haluamallesi ajankohdalle.

Käsittääkseni maihinnousukortteja ei saa muualata kuin lähtöselvityksestä ennen laivaan nousua, eli et pysty lunastamaan lippuasi etukäteen (ok,. lipun saat, mutta et sitä maihinnousukortia millä pääsisit laivaan)

Alkuperäinen kirjoittaja MIks:
ihmeessä maksat matkasta tukholmaan jos et siinä edes matkusta? :O

Varmaan siksi että risteily tulee halvemmaksi kuin reittimatka, eli sillä käyttämättömällä matkalla säästää.

olen itse tehnyt tuota toisinpäin, eli esimerkiksi tukholmasta ottanut risteilyn helsinkiin ja jäänyt sitten helsingissä pois laivasta.

se 135kr, on jo kaikki varattu ei ole vapoitta paikoja, voiko mennä 1 aikuinen ja 1 lapsi, kun siellä lukee 2 aikuista
:/

ei voi. Ollaan joskus tuossa tehty niin että ilmoitettu matkalle kaksi aikuista vaikka vain yksi on todellisuudessa lähtenyt. Toisen maihinnousukortti on sitten vain jäänhyt taskunpohjalle.

eikö se maihinnousukortin saa samalla lippuen kanssa? minä haen liput helsinkista.
pitäkö se maihinkortti hakea vasta sillä päivällä kun lähtee laivaa? :(

Ei saa. Sen saa vasta lähtöselvityksestä.

Ollaan joskus huijattu niinkin että kaveri on lähtenyt helsingistä ja ottanut risteilyn molemmille, saanut lähtöselvityksestä maihinnousukorttini ja sitten ollaan tavattu tukholman päässä. Tukholmasta ollaan sitten menty laivaan kumpikin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö se maihinnousukortin saa samalla lippuen kanssa? minä haen liput helsinkista.
pitäkö se maihinkortti hakea vasta sillä päivällä kun lähtee laivaa? :(

Ei saa. Sen saa vasta lähtöselvityksestä.

Ollaan joskus huijattu niinkin että kaveri on lähtenyt helsingistä ja ottanut risteilyn molemmille, saanut lähtöselvityksestä maihinnousukorttini ja sitten ollaan tavattu tukholman päässä. Tukholmasta ollaan sitten menty laivaan kumpikin.

ai jaa :(, kiitos tiedosta, sitten toi ei onnistuu, hyvä että kerroit.

Yhteistyössä