Mitä luulette.. kerkiinkö tehdä tänään kaiken tämän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Olen siis kotona vähän ennen puolta viittä ja seuraavat asiat pitäs tehdä:

- tehdä nakkisoppaa
- viikata pyykit narulta ja pestä koneellinen
- siivota keittiö (imuroida, luututa ja pyyhkiä tasot)
- käydä kaupassa
- käydä kirjastossa
- ulkoiluttaa koirat
- tarkistaa lasten läksyt
- päällystää muutama koulukirja

Eikös tuo nyt mene muutamassa tunnissa? Itse kävin eilen kirjastossa, päällystin muksun koulukirjat, kävin kaupassa, imuroin huushollin ja siivosin lastenhuoneen täydellisesti (lapset poissa, saatoin heittää leluja pois), pyykkiä pesin myös ja tiskiä ja niitä laittelin sitten paikoilleen...

Tänäänkin 9 tunnin työ- (lue palstailu-)päivän jälkeen odottaa kotona likan läksyjen tarkastaminen, pyykit, tiskit, ruoanlaitto, kaupassakäynti jne.

Kyllähän tuon nyt ehtii - tai minä ainakin ehtisin B)

Tulen kotiin, täytän pyykkikoneen ja laitan sen päälle, kuorin perunat soppaan, laitan kiehumaan ja kypsymistä odotellessa tarkistan läksyjä, päällystän kirjoja ja pilkon nakit. Sitten syömme, suon itselleni hetken ruokalevon (10-15 min.) Siivoan köökin ja sitten lähdemme ulkoiluttamaan koiran ja samalla käymme kaupassa ja kirjastossa. Illalla ehdin vielä laittamaan pyykit koneesta kuivamaan ja viikkaamaan kuivat kaappiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Tulen kotiin, täytän pyykkikoneen ja laitan sen päälle, kuorin perunat soppaan, laitan kiehumaan ja kypsymistä odotellessa tarkistan läksyjä, päällystän kirjoja ja pilkon nakit. Sitten syömme, suon itselleni hetken ruokalevon (10-15 min.) Siivoan köökin ja sitten lähdemme ulkoiluttamaan koiran ja samalla käymme kaupassa ja kirjastossa. Illalla ehdin vielä laittamaan pyykit koneesta kuivamaan ja viikkaamaan kuivat kaappiin.

Kuulostaa muuten hyvältä, mutta tuo koirien ulkoiluttamisen ja kauppa-/ kirjastoreissun yhdistäminen ei onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Kuulostaa muuten hyvältä, mutta tuo koirien ulkoiluttamisen ja kauppa-/ kirjastoreissun yhdistäminen ei onnistu.

Joo, mä mietinkin, että onnistuisko se :D Kirjoitin sen nyt noin kumminkin, kun olisihan jollain voinut olla mahdollisuus myös niiden yhdistämiseen. No, ne reissut täytyy tehdä eri kerroilla, mutta koira saa sitten tyytyä lyhyempään ulkoiluun - on sulla sen verran hommaa tuossa kuitenkin ;)

Yhteistyössä