Mitä liikkuu sellaisen naisen päässä, joka tukee miestään exän vainoamisessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Tulipahan mieleen, kun rouva nyxä alkoi esittää omia teorioitaan niin puhelimen kuin viestin välityksellä. Viitaten siihen, että vuosi sitten oltiin oikeudessa johon olin lukenut kymmeniä sivuja exän keksimiä solvauksia ja silloinen naisystävä, nykyinen vaimo siellä mukana kiltisti pussaili miestään niin rakastavana tukena henkilölle, joka oli siihen asti kaikin tavoin yrittänyt tehdä elämästäni vaikeaa niin mielikuvituksellisin keksinnöin mitä keksi..

Niin mitä pirua sellaisen naisen päässä liikkuu? Miten voi kolmekymppisellä ihmisellä olla niin pinkit lasit päässä? Tai jos se miettii, että sehän voi ollakin ihan totta, että rakas aviomieheni on kiusannut exäänsä oikeustahoja myöten (jossa tuomariltakin meinasi mennä kärsivällisyys exään) niin ei se haittaa, kun se on niin ihku ja mun miesystävä, oujee :heart:

Ja sitten se ihmettelee, että "miten sinä nyt taas noin tulistuit" ( = "kun pistin sulle tän sähköpostin täynnä asioita, joista en mitään tiedä, kuten siitä että sä haluat vaan viikonlopuksi lapsen luoksemme hoitoon, ei sillä että asiaan voisi liittyä se että rakas aviomieheni on ilmoittanut että hän on arkipäivät töissä ja vkonloput vapaalla)

Aaaaaäääääägh. Yksinkertaisuuksia maailma täynnä! Antaa tulla vaan jos joku haluaa ilkeillä, olen todellakin nostanut itseni niitten ihmisten yläpuolelle, jotka jauhavat sontaa kun eivät tosiasioista mitään tiedä.

:flower:

no aika luonnollista lienee kuitenkin, että puolisot tukee toisiaan.

pahahan näihin on muuta mennä sanoo ,näihin sun nyksäeksätulevaeksänyksä-juttuihin, kun on vaan sen toisen osapuolen ( sun ) kertomus ja näkemys asioihin =)

Narsistinen luonne kuvaa hyvin.
Tiedän itsekkin kun ex solvasi usealla A4 paperilla oikeudessa, mutta ei ollut mitään todisteita, kaikki perustui siihen mitä itse keksi.

äitinsä tukee poikaa edellenkin ja ei nää pojassa mitään vikaa. Silittää päätä.

Ja ihan hyvänä esimerkkinä tämä : ex mieheni irtisanoitui vakkari töistä ja lojui 6kk tekemättä mitään ei antanut luonto periksi ilmoittautua työkkäriin että saiais rahaa.
Minä maksoin kotihoidon tuesta ja lapsilisästä vuokran ja elämisiin jäi vajaa 80e/kk ja anopin mieltä tässä ei ollut mitään väärää.
No eipä tietenkään vaikka lapsen lapsi hällä niin ei se mitään jos isä ei käy töissä eikä ilmoittaudu työkkäriin.

Meni varmaan asian vierestä mutta vähän sinnepäin kuitenkin. :)

Mies kiusaa sinua, koska haluaa sinut yhä ja nainen puolustaa miestään, koska tietää, että miehen kiusanteko on varmin tapa pitää sinut siitä kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no aika luonnollista lienee kuitenkin, että puolisot tukee toisiaan.

pahahan näihin on muuta mennä sanoo ,näihin sun nyksäeksätulevaeksänyksä-juttuihin, kun on vaan sen toisen osapuolen ( sun ) kertomus ja näkemys asioihin =)

Niin, toki, mutta perskule kun kiehumispiste ylittyi taas x 1000 niin jonnekin oli pakko avautua, kun ei keskellä päivää lasten keskellä voi lähteä metsäänkään karjumaan ja puuta potkimaan :xmas:

Sinänsä ihan sama, eläkööt siellä pientä pumpulielämäänsä, oikeudenkäynti on mennyt ajat sitten eikä mulla ole siltä osalta enää mitään huolta tulevastakaan ja toki ex ei enää ole minua mitenkään kiusannut sen oikeudenkäynnin jälkeen, päinvastoin ollut erittäin mukava, jossa on hauskaa, kun uusi vaimo on kääntänyt sen niin että "onpas kivaa Emilyn kun SINÄ olet nykyään niin asiallinen" eikä tajua, että se on hänen oma ukkonsa joka on rauhoittunut sen jälkeen, kun sai niin hyvin näpeilleen oikeudessa.

Aaaaaah että nautin sinkkuelämästä :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja näin joskus:
Narsistinen luonne kuvaa hyvin.
Tiedän itsekkin kun ex solvasi usealla A4 paperilla oikeudessa, mutta ei ollut mitään todisteita, kaikki perustui siihen mitä itse keksi.

äitinsä tukee poikaa edellenkin ja ei nää pojassa mitään vikaa. Silittää päätä.

Ja ihan hyvänä esimerkkinä tämä : ex mieheni irtisanoitui vakkari töistä ja lojui 6kk tekemättä mitään ei antanut luonto periksi ilmoittautua työkkäriin että saiais rahaa.
Minä maksoin kotihoidon tuesta ja lapsilisästä vuokran ja elämisiin jäi vajaa 80e/kk ja anopin mieltä tässä ei ollut mitään väärää.
No eipä tietenkään vaikka lapsen lapsi hällä niin ei se mitään jos isä ei käy töissä eikä ilmoittaudu työkkäriin.

Meni varmaan asian vierestä mutta vähän sinnepäin kuitenkin. :)

Ikävä homma

mutta ei tuolla ole mitään tekemistä narsismin kanssa, muotisana lähinnä. =)

Miusta noista siun teksteistä paistaa läpi silkka katkeruus ja kateus exän nyksää kohtaan. Sori vaan! Antaisit heidän elää omaa elämäänsä ja keskittyisit sinä omaasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Exän nyxä itsekin:
Miusta noista siun teksteistä paistaa läpi silkka katkeruus ja kateus exän nyksää kohtaan. Sori vaan! Antaisit heidän elää omaa elämäänsä ja keskittyisit sinä omaasi.

No just, sanoo ex:n nyksä.

Alkuperäinen kirjoittaja Exän nyxä itsekin:

Tätähän minä toitotin itse arvoisalle exälleni eron jälkeen pitkään :flower:

Ja mitä kateutta tuntisin naista kohtaan, joka elää mielikuvitusmaailmassaan.

Yhteistyössä