Mitä lihava laittaa päälleen tällaiselle helteellä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski

Vieras
Olen ihan epätoivoinen jo. Olen 165cm pitkä ja vartaloni on ihan kamalan mallinen. Mahassa on renkaita, reidet on isot ja hankaa yhteen. Käsivarret löllöt. Mikään ei näytä hyvältä päälläni: tyköistuva paita tuo esiin makkarat, löysä paita saa näyttämään siltä että olisin raskaana. Mistään en ole löytänyt mekkoa itselleni, mikään ei istu :(

Jotain vinkkejä miten pukeutua ettei näyttäisi naurettavalta?

Mun hellepukeutuminen koostuu kevyistä tunikoista ja capreista, mekoista ja hameista ja t-paidoista ja elopainoa piisaa. Mikään vaate maailmassa ei niitä läskejä saa näkymättömiksi, joten pukeudu kelin mukaan ja nauti kesästä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pläski:
Mun hellepukeutuminen koostuu kevyistä tunikoista ja capreista, mekoista ja hameista ja t-paidoista ja elopainoa piisaa. Mikään vaate maailmassa ei niitä läskejä saa näkymättömiksi, joten pukeudu kelin mukaan ja nauti kesästä! :)

Sori, tuli vahingossa sama nimimerkki, en ole siis ap!

vaateputiikeista äitiyspuolelta löytyy kivasti housuja,capreja yms.luulisi niiden käyvän pyöreimmillekkin vaikka ei odottaisikaan.istuvat paremmin ja olo ei ole sellainen ne päällä, että kun kyykistyy niin jo näkyy peräkamariin asti

Saman asian kanssa täällä tuskailen. Kun on yhtä leveä kuin pitkä niin ei ihan oikeasti voi laittaa mitään päälle... Käsivarret on mun mun ainoa siedettävä kohta, kiitos työn joka pitää ne kuosissa, läskireitenikin kestän, kun eivät ole aivan mahdottomat...
Mutta tää maha!! Oon kyllä lievästi raskaana, mutta en vielä niin paljon, että kehtaisin esittää tätä vauvamahana... Tuntuu että t-paidatkin on liikaa, mutta hihattomat jotka peittäis ton mössön, mulla ei vaan oo sellasia...

Joten vedän vaan jotain päälle, meen pihalle ja yritän olla näkemättä niitä kauhistuneita katseita...

Minusta lihavan on just nyt harvinaisen helppo pukeutua, caprit, leggarit ja tunikat. Jokainen kauppa täynnä niitä =) Mutta laihemmaksi itseään ei vaatteilla saa, ne kokovartalokorsetit ja pakko vetää mahaa sisään -vaatteet kannattaa kesäksi unohtaa :D

Tänään rannalla oli ylipainoisa teinejä ja ne ui vaatteet päällä kun eivät varmaan muuten ilenneet. Eipä sekään kivalta näyttänyt kun märät vaatteet oli pitkin makkaroita

Minä käytän toppeja ja capreja (shortseja en voisi kuvitellakaan jalkaani, koska olen tällainen pätkä ). Joskus hameita. Puuvillakankaiset tunikatkin ovat hyviä, mutta en ole onnistunut kovin montaa mieluista löytämään.

Pidän aina huppareita, koska häpen itseäni. Eileen ostin tosi ihanan paidan, löysän hihattoman, jonka alle toppi... Mulla itellä on tosi hyvä olla se päällä, ja jätin hupparin pitkästä aikaa kotiin... Tuntu iha erilaiselta, oli jopa hyvän näkönen olo, enää en peittele itteeni jätti huppareiden alle!!! : )

Yhteistyössä