Mitä lehtiä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-65
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille tulee vihreä lanka , toinen vaihtoehto , meidän perhe ja kaksplussa alkaa nyt myös tulemaan, Ja kaikki mahdolliset näytenumerot joita satun netistä löytämään ilmatteeksi. :D
Ai niin, ja Kaleva.

vauva-lehti,kaksplus,meidänperhe, maku, jääkiekkolehti pro hockey, seiska, akkari, roope-setä ja pojalle tulee nalle-puh..jääkiekko lehti tulee mulle ja pro hockey miehelle (joo ketään ei kiinnosta :)...)

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
GLorian Ruoka & Viini

Just luin ilmaisen näytenumeron ja voi huh mikä lehti. No okei kivoja kuvia on katseltavaksi. =)

Meille tulee Meidän perhe, Kodin kuvalehti, Aku Ankka, Kaleva, Popittaja (Opettaja), Kielikello, Virke, Tietokone, Mikrobitti, Lippu + ilmaisjakeluläjät.

Aargh, tuleehan miehelle vielä Tiede lehti, meinasi unohtua. :D Itse aattelin Kumppanin tilata ja se Voima kantautuu myös aina kainalossa kotiin kun uusi ilmestyy. :attn: Oululaiset!! Myös Punnitse ja säästä ( second hand store) putiikista saa noutaa Voiman jos ette ole tienneet! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
GLorian Ruoka & Viini. Just luin ilmaisen näytenumeron ja voi huh mikä lehti. No okei kivoja kuvia on katseltavaksi. =)
Mitä tarkoitat tällä :)?

No siis että ei ihan minulle sopiva lehti. Toki sen lukee, mutta en tilaisi. Suuri osa ohjeista on hieman .. öh.. yläluokkaisia, vai miten sen sanoisi.

- Meidän Perhe
- Me Naiset
- Seiska
- Kotivinkki
- Kodin Kuvalehti
- Kauneus ja terveys
- Pirkka
- Yhteishyvä

Lapsille :

- Nalle Puh
- Puuha Pete

Miehelle ei tällä hetkellä tule mitään =) paitsi Kaleva ja Sunnuntai Hesari