mitä laitatte TSI-hamppareihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anna ku arvaan: tsi=tee-se-itse :D

Mulla on kyllä peruskamaa, pihvi, tomaattia, juustoo, suolakurkkua, lauantaimakkaraa, sipulia, sinappi+ketsuppi. Eli ei uusia ideoita heru ainakaan multa...

Fazerin paahtosämpylä ehdottomasti sämpylänä. Joskus marinoin ja grillaan broilerin minuuttipihvejä, useimmiten teen jauhelihapihvejä. salaattia, majoneesia (jos siitä tykkää ) sipulia, tomaattia.

mies tekee grillissa täyslihapihvit eli pelkkää jauhelihaa ja siitä taputtelee pihvit. ja sit hampurilaisjuustoo, hampurilaiskastiketta, sipulirenkaita, ketsuppia, jäävuorisalaattilehti, tomaattirengas ja tietysti ne sämpylät jotka on lämmitetty uunissa n.75 asteessa hiukan lämpimäksi.
tää on hyvä.
muoks. siis cheddar oli se mun juuston nimi kans..ei vaan tullut päähän muutakuin hampurilaisjuusto

hihi, mua rupes naurattamaan toi termi, vai että tsi-hamppari, samalla lailla itsetehty ruoka, kaikki vois olla tsi:tä :)

Perusjuttu tsi-hampparissa on mun mielestä se itse tehty pihvi, joka on siis todella maukas. Sen lisäksi mun hamppariin tulee ananasrengas ja hampurilaiskastiketta sekä cheddarviipale!

Mä laitan tarjolle sipulia, cheddarjuustoa, jäävuorisalaattia, sinappia, ketsuppia, majoa, tomaattia, suolakurkkua, paistettuja ananasrenkaita, pekonia... Siinäpä kai ne tavallisimmat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Mä laitan tarjolle sipulia, cheddarjuustoa, jäävuorisalaattia, sinappia, ketsuppia, majoa, tomaattia, suolakurkkua, paistettuja ananasrenkaita, pekonia... Siinäpä kai ne tavallisimmat :)

Nii, nuo siis jumbo hampurilaissämpylän ja itsetehdyn jauhelihapihvin lisäksi :)

Yhteistyössä