mitä lahjaksi kummilapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummi

Vieras
pääsemme miehen kanssa kummiksi pienelle pojalle... jotain haluaisimme ostaa kastelahjaksi, löytyiskö ideoita? ei lusikkaa eikä valokuvakehystä eikä mielusti mitään tuhottoman kallistakaan

Meillä saatuja lahjoja:

-hiuskiehkura ja hammasrasia
- helikopteri ja laivapankit
- kastevesipullo ja hieno säilytysrasia sille
-syntymätodistuksen säilytysputkilo

muuta nyt ei mieleen tule.Mutta jos lapsella monta kummia,niin kannattaa sopia keskenään mitä ostatte ettei tule niin kuin meillä..kolme samanlaista valokuvaalbumia tinakehyksillä.

Nyt tuli mieleeni.Meidän lapset saivat mammaltaan aikanaan satukirjan.Siinä oli tarinassa seikkailemassa itse lapsi omalla nimellään,lisätä sai muitakin tuttuja nimiä jne.Lapset tykkäsivät siitä kirjasta eniten.En vain millään muista mistä ne oli hommattu,kalliita ei olleet muistaakseni.Eikös sellanen olisi kiva ja ehkä jotain siihen lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
soittorasia, maksaa n. 30?.. tai muumilasten aterimet, maksaa n. 15 ? (myös ne voi halutessaa kaiverruttaa).. tai jokin lasten astiasto (kuppi ja lautanen)

Mä hankin nuo muumiaterimet ja kaiverrutin, tuli ihanat! Kaikissa kultasepänliikkeissä ei vaan ole mahdollisuutta kaiverruttaa terästä, mutta kyllä niitäkin löytyy!

Meidän lapset sai vaatteita, tinaisia säästölippaita, sormuksen, rahaa, mitäs vielä, valokuvakehyhyksen. Siis kaikki ei toki tullut kummeilta, mut tässä vaihtoehtoja, jos ns perinteiset kummilahjat ei käy teille. Mun mielestä astiat on vähän huonoja. Meidän pojalla on tuolla kaapissa odottamassa hienot lautanen ja muki Marimekkoa, mut eihän niitä voi käyttää. Olisivat varmaan rikki ekan käytön jälkeen, kun välillä tuppaa vähän lautasen lentelemään. Niinpä poika tyytyy ihailemaan autolautastaan astiakaapin lasin läpi. Muoviastiat olisivat olleet paljon paremmat pienelle lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Nyt tuli mieleeni.Meidän lapset saivat mammaltaan aikanaan satukirjan.Siinä oli tarinassa seikkailemassa itse lapsi omalla nimellään,lisätä sai muitakin tuttuja nimiä jne.Lapset tykkäsivät siitä kirjasta eniten.En vain millään muista mistä ne oli hommattu,kalliita ei olleet muistaakseni.Eikös sellanen olisi kiva ja ehkä jotain siihen lisäksi.

Ainakin täältä saa....

www.lastensatu.fi

http://www.e-markkinointi.fi/

Onnittelut kummin tärkeän tehtävän johdosta!
Oma poikamme sai aikanaan kummeiltaan kansion johon oli koottu hänen syntymävuoteensa liittyviä asioita kuten lehtileikkeitä, kuvia siitä mikä juuri silloin oli muodissa, valokuvia meistä vanhemmista ja kummivanhemmista siltä vuodelta jne.jne. Pitkien ja hauskojen kuvatekstien lisäksi kansiossa oli kirjoitettu tosi kauniisti mm. siitä miltä heistä tuntui ryhtyä kummeiksi ja mitä kaikkea haaveilivat poikemme kanssa ajan oloon tekevänsä ja kokevansa yhdessä. Turha varmaan sanoa että tuo kansio on hienointa mitä poikamme on varmaan koskaan saanut ja aion säätää sen hänelle ihan aikuiseksi saakka.
Jos siis millään ehdit tehdä mitään henkilökohtaista ja omannäköistä lahjaa, olen varma että se on nähdyn vaivan arvoinen lahja.

kiitos vinkeistä. kummeja tosiaan lapselle tulee useampi niin vähän erilaista lahjaa tekis mieli antaa... kuvakehyksiä luulen et saapi toisilta ja lusikalla ei oikeen tee mitään, hankala laittaa esillekkään...

Yhteistyössä