Mitä pojalle kastelahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuleva kummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuleva kummi

Vieras
Heippa!
Meitä on miehen kanssa pyydetty kummeiksi pienelle ihanalle pojalle...mutta mitä ihmettä ostamme kastelahjaksi? Mitään ns. krääsää perhe ei taatusti halua, ovat melko kranttuja ja koti täynnä designia...

Pikku paniikki siis päällä, että mikä olisi tarpeeksi tyylikästä ja laadukasta? Eikä kuitenkaan maksaisi ihan kauhean paljon. Lattiatilaa ei saa kuulemma viedä. Huh,huh...omalle lapsellemme (tyttö) ostivat tosi kalliin korun, vaikka eivät kummeja olekaan. Apuaa...auttakaa :).

Jos teitä kummeiksi on pyydetty, niin mä ostaisin kyllä jotkut kauniit kastekehykset. Ne eivät maksakaan kauhean paljoo. On myös olemassa sellaisia, mihin saa myös kuvia laitettua.

Yksi vaihtoehto on tietty sellainen, että rupeaa keräämään jotain kahvilusikoita tmv. ja antaa niitä synttäreinä ja jouluna. Pieni lapsi ei tietty sellaisesta kauheasti välitä, mutta isompana osaa arvostaa. Tiedän muutaman, jotka näitä lahjoja on saanut. Isona ovat olleet kovinkin kiitollisia niistä!

Lisään vielä.

Meidän yksi lapsista sai kalvosinnapit kastelahjaksi. Ne olivat Kalevala aiheiset, joten ei varmaankaan kaikista halvimmasta päästä. Mutta itse tykkäsin niistä tosi paljon!

Tuota lastenastiastoa mietinkin. Voivat sitten piilottaa kaappiin, jos ei miellytä silmää ;). Lapsi ehkä tykkää siitä kuitenkin. Myöhemmin varmaan jonkin muun astiaston kerääminen voisi olla järkevää.
Sellaista valokuva-albumia, minkä kantena on kehykset mietin myös. Kiitos jo tulleista ideoista!

[QUOTE="Vieras";26556364]Lisään vielä.

Meidän yksi lapsista sai kalvosinnapit kastelahjaksi. Ne olivat Kalevala aiheiset, joten ei varmaankaan kaikista halvimmasta päästä. Mutta itse tykkäsin niistä tosi paljon![/QUOTE]

Tämähän on hyvä idea myös!

Yhteistyössä