Mitä lahjaksi eskariopelle ja hoitajille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
riepu ja rallaa, ystävällisesti kysyn, miksi annat varpaanvälivillaa heille?

minä kanssa täällä pohdin taas että mitä antaa lahjaksi eskariopelle kun lapsi lähtee kouluun?

riepu ja rallaa, ystävällisesti kysyn, miksi annat varpaanvälivillaa heille?

minä kanssa täällä pohdin taas että mitä antaa lahjaksi eskariopelle kun lapsi lähtee kouluun?

Ensinnäkin. Nikkini on Rieputarallaa. Sen voisit opetella kirjoittamaan aivan aluksi.

Toiseksikin. Miksi en antaisi? Periaatteenani on ollut antaa jotakin pientä hyödykettä lahjaksi pojan hoitajille. Varpaanvälivilla on oivallinen apu, monihan saa kesäisin hiertymiä varvassandaaleista. Lisäksi se on sellainen tuote, jota ei helposti tule ostetuksi itse.

Ihan turhake tuollainen varpaanvälivilla. Jos on ongelmia varpaanvälien kanssa, niin hankkii itse hoitokeinot. Nyt ikään kuin epäillään, että kaikilla eskarin tädeillä on mädät varpaanvälit. Mä en kyllä tykkäisi. Jäisi käyttämättä kaapin perälle.

Ihan turhake tuollainen varpaanvälivilla. Jos on ongelmia varpaanvälien kanssa, niin hankkii itse hoitokeinot. Nyt ikään kuin epäillään, että kaikilla eskarin tädeillä on mädät varpaanvälit. Mä en kyllä tykkäisi. Jäisi käyttämättä kaapin perälle.

Aiemmilla kerroilla (joulu/kevät) ollaan viety mm. ananakset, ruukkuyritit, rannekorut, eko-käsisaippuaa, puiset tiskiharjat (poika koristeli) heijastimet jne.

Aina ovat olleet kovasti ilahtuneita. Musta tuntuu, että noita (poiskuluvia) hyödykkeitä arvostetaan enemmän kuin kalliita kippoja ja kappoja, joita jotkut kantaa.

Aiemmilla kerroilla (joulu/kevät) ollaan viety mm. ananakset, ruukkuyritit, rannekorut, eko-käsisaippuaa, puiset tiskiharjat (poika koristeli) heijastimet jne.

Aina ovat olleet kovasti ilahtuneita. Musta tuntuu, että noita (poiskuluvia) hyödykkeitä arvostetaan enemmän kuin kalliita kippoja ja kappoja, joita jotkut kantaa.

Joo, noi sun aiemmat jutut on ollut tosi kivoja. Toi varpaanvälivilla nyt kyllä vaan tökkii, se on jtoenkin liian intiimiä ja vaivoihin viittaavaa.

Siis miksi ihmeessä pitää antaa jotain lahjoja? Kyllä heille palkka tulee lastenne hoidosta ja opettamisesta.
Työtään ne tekee, tuskin kukaan on vailla mitään.

Joo, noi sun aiemmat jutut on ollut tosi kivoja. Toi varpaanvälivilla nyt kyllä vaan tökkii, se on jtoenkin liian intiimiä ja vaivoihin viittaavaa.

No, tuo on makuasia. Mä sain keväällä itse synttärilahjaksi tuota varpaanvälivillaa, enkä kokenut sitä mitenkään intiimiksi tai ajatellut, että lahjan antaja kuvittelee mulla olevan mädät varpaanvälit. Kivasti se on auttanutkin, kun vaivasenluuta välillä "kolottaa". Itse ajattelen tuon sellaiseksi hemmottelutuotteeksi. Päiväkodin tädit joutuu olemaan pitkiä päiviä jalkojensa päällä.

Meidän resepti ongelmaan: kullekin kauniisti pakattu orvokki ja ryhmään yksi kiva kirja muistoksi ja tuleville eskareille iloksi. Kirjaan kirjoitetaan kiitokset ja hyvät jatkot tms. ja lapsen nimi.

Voisko tätä vähän avata? :D

Turms, kuolematon, Waltarin kirja.

Kun elämässä on käännekohta, pitää pysähtyä ja poimia sopiva kivi. Kun herää seuraavaan elämään, voi kivistä muistaa sen, mikä oli tärkeää.

Ostin opettjille ensin kirjat, jos heillä ei niitä jo ollut ja nyt annan kiviä. Eskarin opettaja sanoi jatkossa toivovansa vain kiviä...

Pieni, helppo, edullinen tai kallis (kuinka tahansa), ei pilaannu, voi tunkea kaapin perukoille tai nakata pihalle. Tai ottaa käteen ja muistella.

Tunnustakaa vain, kaikkihan poimivat kiviä! Ainakin lapsina.

Turms, kuolematon, Waltarin kirja.

Kun elämässä on käännekohta, pitää pysähtyä ja poimia sopiva kivi. Kun herää seuraavaan elämään, voi kivistä muistaa sen, mikä oli tärkeää.

Ostin opettjille ensin kirjat, jos heillä ei niitä jo ollut ja nyt annan kiviä. Eskarin opettaja sanoi jatkossa toivovansa vain kiviä...

Pieni, helppo, edullinen tai kallis (kuinka tahansa), ei pilaannu, voi tunkea kaapin perukoille tai nakata pihalle. Tai ottaa käteen ja muistella.

Tunnustakaa vain, kaikkihan poimivat kiviä! Ainakin lapsina.

Hauska :D Mä just mietin, että olis kiva jotain antaa lasten päiväkotitädeille ja -setälle, mutta en tiedä mitä... olis kiva kun siinä olis joku ajatus kanssa, mut toisaalta sellainen, että siitä pääsee eroonkin. Kyllähän mä tiedän, että siellä taas osa vanhemmista kantaa kassikaupalla jotain pentikkiä sinne. :p Mut mä en viittis kun on kuitenkin 7 päiväkodin hoitajaa+ muskaritäti +kerhotäti lahjottavana :p

Hauska :D Mä just mietin, että olis kiva jotain antaa lasten päiväkotitädeille ja -setälle, mutta en tiedä mitä... olis kiva kun siinä olis joku ajatus kanssa, mut toisaalta sellainen, että siitä pääsee eroonkin. Kyllähän mä tiedän, että siellä taas osa vanhemmista kantaa kassikaupalla jotain pentikkiä sinne. :p Mut mä en viittis kun on kuitenkin 7 päiväkodin hoitajaa+ muskaritäti +kerhotäti lahjottavana :p

Vaikkei kirjaa antaisikaan, voi kiven ojentaessaan kertoa ajatuksen ja tarinan jutun takana. Ostakoon itse kirjan, jos haluaa. On muuten hyvä stoori!

Yhteistyössä