V
"vieras"
Vieras
Lapsi siis siirtyy eskarista kouluun ja 4 tädille pitäisi ostaa joku muistaminen. Mitä ehdotatte?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä on varpaanvälivilla? Vai kysynkä mä nyt ihan tyhmiä.....???![]()
Et oo tyhmä, en mäkään tidä, en ilenny kysyä... mukava että sä ilkesit![]()
riepu ja rallaa, ystävällisesti kysyn, miksi annat varpaanvälivillaa heille?
minä kanssa täällä pohdin taas että mitä antaa lahjaksi eskariopelle kun lapsi lähtee kouluun?
Ihan turhake tuollainen varpaanvälivilla. Jos on ongelmia varpaanvälien kanssa, niin hankkii itse hoitokeinot. Nyt ikään kuin epäillään, että kaikilla eskarin tädeillä on mädät varpaanvälit. Mä en kyllä tykkäisi. Jäisi käyttämättä kaapin perälle.
Aiemmilla kerroilla (joulu/kevät) ollaan viety mm. ananakset, ruukkuyritit, rannekorut, eko-käsisaippuaa, puiset tiskiharjat (poika koristeli) heijastimet jne.
Aina ovat olleet kovasti ilahtuneita. Musta tuntuu, että noita (poiskuluvia) hyödykkeitä arvostetaan enemmän kuin kalliita kippoja ja kappoja, joita jotkut kantaa.
Joo, noi sun aiemmat jutut on ollut tosi kivoja. Toi varpaanvälivilla nyt kyllä vaan tökkii, se on jtoenkin liian intiimiä ja vaivoihin viittaavaa.
Voisko tätä vähän avata?![]()
Joo, noi sun aiemmat jutut on ollut tosi kivoja. Toi varpaanvälivilla nyt kyllä vaan tökkii, se on jtoenkin liian intiimiä ja vaivoihin viittaavaa.
Turms, kuolematon, Waltarin kirja.
Kun elämässä on käännekohta, pitää pysähtyä ja poimia sopiva kivi. Kun herää seuraavaan elämään, voi kivistä muistaa sen, mikä oli tärkeää.
Ostin opettjille ensin kirjat, jos heillä ei niitä jo ollut ja nyt annan kiviä. Eskarin opettaja sanoi jatkossa toivovansa vain kiviä...
Pieni, helppo, edullinen tai kallis (kuinka tahansa), ei pilaannu, voi tunkea kaapin perukoille tai nakata pihalle. Tai ottaa käteen ja muistella.
Tunnustakaa vain, kaikkihan poimivat kiviä! Ainakin lapsina.
HauskaMä just mietin, että olis kiva jotain antaa lasten päiväkotitädeille ja -setälle, mutta en tiedä mitä... olis kiva kun siinä olis joku ajatus kanssa, mut toisaalta sellainen, että siitä pääsee eroonkin. Kyllähän mä tiedän, että siellä taas osa vanhemmista kantaa kassikaupalla jotain pentikkiä sinne.
Mut mä en viittis kun on kuitenkin 7 päiväkodin hoitajaa+ muskaritäti +kerhotäti lahjottavana
![]()