mitä lahjaksi avopuolisolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shiver
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shiver

Jäsen
09.10.2008
603
0
16
niin siis jotain kivaa omaperäistä,henkilökohtaista lahjaksi..täyttää 26 ja haluaisin samalla näyttää kuinka paljon rakastan ja arvostan häntä puolisona ja isänä. saa olla jotain hellää,pevoa,yllättävää. antakaa tulla ehdotuksia!

Alkuperäinen kirjoittaja shiver:
ennemmin ehkä kuitenkin itselleni päälle jotain seksistä tai miksei ne nosualkkaritki ois ihan wau :laugh: mut jotain muutakin.mitä
:p

Haluatko miehen mielipiteen? Vai naisten "hyvää ruokaa ja kynttilöitä" mielipiteen? Tosin en tiedä miehestäsi mutta jos minulle joku järjestäisi niin hyvinkin osaisin kertoa mikä vetoaisi...

Minä ostin kerran Haltin untuvamakuupussin ja mies tykkäsi siitä valtavasti kun kesäisin sille on paljon käyttöä(kesällä ostin). Nyt se sai mieheltäni vielä suuremman arvon kun sai neljän vuoden käytön jälkeen vahingossa selville sen hinnan(noin 400?). En tiedä onko omaperäinen, mutta tosi pidetty ainakin.
Nuo norsualkkarit meillä on, mutta niistä ei tykännyt eikä ole käytännölliset.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
ennemmin ehkä kuitenkin itselleni päälle jotain seksistä tai miksei ne nosualkkaritki ois ihan wau :laugh: mut jotain muutakin.mitä
:p

Haluatko miehen mielipiteen? Vai naisten "hyvää ruokaa ja kynttilöitä" mielipiteen? Tosin en tiedä miehestäsi mutta jos minulle joku järjestäisi niin hyvinkin osaisin kertoa mikä vetoaisi...

no kerroppa mikä vetoais =)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
omaperäinen, henkilökohtainen ja hiukan pervo ois ainaki norsualkkarit... siis sellaset missä on kärsä :D

mistähä semmossii alkkareit sit sais? :D

no jos ihan tosissaan tahot tietää nii niitähän saa aikusten lelukaupasta. toinen vaihtoehto ois syötävät alkkarit. siis mies voi syödä ne sinun päältä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no teeppä sillee että ostat itelles huippuseksikkäät alusvaatteet joita sitten miehellesi esittelet vkolopun mittaisella mökkireissulla....

Peesaan tätä. Vetoaisi takuulla. Jos tuo mökki ei onnistu niin sitten jotain muuta.

no teeppä sillee että ostat itelles huippuseksikkäät alusvaatteet joita sitten miehellesi esittelet vkolopun mittaisella mökkireissulla....

no mut minkäs teet kun ne kaik seksikkäät vaatteet näyttää siel kaupas hyvält,mut sit ku ne on mun pääl ni moro! :D :headwall: :laugh:

Peesaan tätä. Vetoaisi takuulla. Jos tuo mökki ei onnistu niin sitten jotain muuta.

Lisääkin voisin kertoa mutta käy hyvin äkkiä niin että ketju siirtyy toiseen osioon... Vakavasti. Miehestä vähän riippuen, on varmasti poikkeuksiakin. Mutta kyllä tuollaiset alusvaatteet + pienet yllätykset aikuisten lelukaupasta ja sitä rataa niin kyllä monelle miehelle peittoavat jalkakylvyn ja hartiahieronnan mennen tullen... Tai sitten minä olen jo liian puutteessa...

Lisääkin voisin kertoa mutta käy hyvin äkkiä niin että ketju siirtyy toiseen osioon... Vakavasti. Miehestä vähän riippuen, on varmasti poikkeuksiakin. Mutta kyllä tuollaiset alusvaatteet + pienet yllätykset aikuisten lelukaupasta ja sitä rataa niin kyllä monelle miehelle peittoavat jalkakylvyn ja hartiahieronnan mennen tullen... Tai sitten minä olen jo liian puutteessa...

Miehenä voisin peesata tätä...

tottahan tuo on ja kuulostaa varmasti miehen korvassa hyvältä. kaipa tuo se..i on se paras lahja. siis hyvä semmoinen. jos ei muuta niin lapset sit vaan ajois nukkumaan ja kynttilät palamaan.jne,mut sen se... jälkeen joku muukin lahja,joku mikä joku henk. koht.

Mutta jos teillä on seksiä muutenkin, miksi sitä nyt sitten antaa lahjaksi? Räväytä joskus ja pistä se hekumallinen alusvaate päälle maanantai-iltana, varmasti muistaa. Joku kokemus? Pitääkö olla materiaa? Tehkää jotain mitä miehesi ei ole koskaan tehnyt.

Vaikka meillä sitä usein,niin sain mieheltäni kunnon työt "lahajaksi"extra "lisukkeilla"
Ap:eli totta kai ehdottomasti hienoissa hepenissä extra kivaa miehelles.Pysyvmpää lahjaa,jotain mistä tiedät hänen pitävän.

Yhteistyössä