Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:omaperäinen, henkilökohtainen ja hiukan pervo ois ainaki norsualkkarit... siis sellaset missä on kärsä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:omaperäinen, henkilökohtainen ja hiukan pervo ois ainaki norsualkkarit... siis sellaset missä on kärsä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja shiver:ennemmin ehkä kuitenkin itselleni päälle jotain seksistä tai miksei ne nosualkkaritki ois ihan waumut jotain muutakin.mitä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja shiver:ennemmin ehkä kuitenkin itselleni päälle jotain seksistä tai miksei ne nosualkkaritki ois ihan waumut jotain muutakin.mitä
![]()
Haluatko miehen mielipiteen? Vai naisten "hyvää ruokaa ja kynttilöitä" mielipiteen? Tosin en tiedä miehestäsi mutta jos minulle joku järjestäisi niin hyvinkin osaisin kertoa mikä vetoaisi...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:no teeppä sillee että ostat itelles huippuseksikkäät alusvaatteet joita sitten miehellesi esittelet vkolopun mittaisella mökkireissulla....
Alkuperäinen kirjoittaja shiver:Alkuperäinen kirjoittaja ..:omaperäinen, henkilökohtainen ja hiukan pervo ois ainaki norsualkkarit... siis sellaset missä on kärsä![]()
mistähä semmossii alkkareit sit sais?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:no teeppä sillee että ostat itelles huippuseksikkäät alusvaatteet joita sitten miehellesi esittelet vkolopun mittaisella mökkireissulla....
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja ...:no teeppä sillee että ostat itelles huippuseksikkäät alusvaatteet joita sitten miehellesi esittelet vkolopun mittaisella mökkireissulla....
Peesaan tätä. Vetoaisi takuulla. Jos tuo mökki ei onnistu niin sitten jotain muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja ...:no teeppä sillee että ostat itelles huippuseksikkäät alusvaatteet joita sitten miehellesi esittelet vkolopun mittaisella mökkireissulla....
Peesaan tätä. Vetoaisi takuulla. Jos tuo mökki ei onnistu niin sitten jotain muuta.
Lisääkin voisin kertoa mutta käy hyvin äkkiä niin että ketju siirtyy toiseen osioon... Vakavasti. Miehestä vähän riippuen, on varmasti poikkeuksiakin. Mutta kyllä tuollaiset alusvaatteet + pienet yllätykset aikuisten lelukaupasta ja sitä rataa niin kyllä monelle miehelle peittoavat jalkakylvyn ja hartiahieronnan mennen tullen... Tai sitten minä olen jo liian puutteessa...
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja ...:no teeppä sillee että ostat itelles huippuseksikkäät alusvaatteet joita sitten miehellesi esittelet vkolopun mittaisella mökkireissulla....
Lisääkin voisin kertoa mutta käy hyvin äkkiä niin että ketju siirtyy toiseen osioon... Vakavasti. Miehestä vähän riippuen, on varmasti poikkeuksiakin. Mutta kyllä tuollaiset alusvaatteet + pienet yllätykset aikuisten lelukaupasta ja sitä rataa niin kyllä monelle miehelle peittoavat jalkakylvyn ja hartiahieronnan mennen tullen... Tai sitten minä olen jo liian puutteessa...