mitä lahjaksi 4 - vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä ostaisin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä ostaisin?

Vieras
Mitä voisin ostaa kummitytölle, joka täyttää ensi viikolla 4 -vuotta. Neiti itse toivoi jotain lelua, mutta ei tiennyt tarkemmin. Äiti ei keksinyt mitään mitä voisin ostaa. Tietysti vaatteita voisin aina viedä, mutta onko ne nyt niin 4 - vuotiaan mieleen.
Osaisiko kukaan auttaa? Millä leluilla tuon ikäiset leikkivät? Nukkeja heillä ainakin kotona jo on.
kiitos!

Jos lapsella on babyborn, sen vaatteet ja tarvikkeet ovat mieluisia lahjoja.
Sateenvarjorattaat nukelle, nuken astioita, oma pyyhe, sellainen "taulu", johon voi piirtää ja sitten pyyhkiä piirustuksen pois.

Äitinä minusta oli ihana kun kummitäti vei 5v:n ja siskonsa teatteriin. (lahja lapselle ja omaa aikaa minulle )

Joku peli se voisi kyllä ollakin, kuulostaa hyvältä! Onko mitään ehdotuksia mikä peli olisi hyvä? Tai onhan niissä ne ikä suositukset, voin katsoa kaupastakin. Mites, leikkiikö tuon ikäiset legoilla? Uskaltaisikohan tuon ikäisen viedä elokuviin? Olen ihan ulalla näistä. Kiitos kovasti kun viitsitte auttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joku peli se voisi kyllä ollakin, kuulostaa hyvältä! Onko mitään ehdotuksia mikä peli olisi hyvä? Tai onhan niissä ne ikä suositukset, voin katsoa kaupastakin. Mites, leikkiikö tuon ikäiset legoilla? Uskaltaisikohan tuon ikäisen viedä elokuviin? Olen ihan ulalla näistä. Kiitos kovasti kun viitsitte auttaa!

meidän lasten suosikki peli on choco ja tykkään kyllä itsekkin sitä pelata :D

Ja leikkii tuon ikäiset legoillakin. Ja jos ei kovin arka lapsi ole niin varmasti nauttisi myös elokuvissa käynnistä.

Me vietiin omalle 4 vuotta täyttäneelle kummitytölle lahjaksi Bamse-mekko, My Little Pony värityskirja, sellanen lyijykynä missä oli sellanen karvaröyhelö toisessa päässä ( oma pian 4v tyttö valitsi ;) Myös itse halusi sellasen ) ja kynän mallisen pyyhekumin ( sekin oman likan valitsema ja sai itsekin sellasen ) =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Uskaltaisikohan tuon ikäisen viedä elokuviin? Olen ihan ulalla näistä. Kiitos kovasti kun viitsitte auttaa!

Varmasti, jos äiti päästää. ;) Kysy äidiltä etukäteen.

Niin, totta! kysynpäs äidiltä. Kiitos kovasti vinkeistä, eli joko elokuviin tytön kanssa tai sitten ostan jokun pelin!

Yhteistyössä