Mitä lähettäisit ystävälle, joka on saanut vauvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aivot tyhjää täynnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aivot tyhjää täynnä

Vieras
Kun haluaisin jotenkin muistaa ystävää, joka asuu ulkomailla, jotenkin vauvan saamisen kunniaksi... Mitä sinä lähettäisit? Se voisi olla jotakin suomalaistakin, mietin Marimekkoja, mutta itse olen ollut vähän pettynyt lasten vaatteiden laatuun... Vauva on nyt kuukauden ikäinen. Joko vauvalle tai äidille itselleen... auttakaa naista mäessä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23311969:
Oli sitä ainakin prismassa. Just kattelin, et voi kun olis pieni vauva, jolle vois tuota kuosia ostaa.

Ai oliko.. Meillä on se harmaa body, ostettu joskus joulun alla. Itse ostin alesta valkoisena kaverin vauvalle..

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23311969:
Oli sitä ainakin prismassa. Just kattelin, et voi kun olis pieni vauva, jolle vois tuota kuosia ostaa.

Voi kuule ulkomailla asuvaa ei voi vahempaa kiinnostaa, onko joku kuosi loppuunmyynnissa vai ei. Itse aikoinani ilahduin marimekon bodyista ja paidoista, ihan siis raidallisista, seka vaaleanpunaisesta unikkotutista. Pinkkeja unikko ruokalappuja sain ainakin kolme. Mutta ihan mika tahansa suomalainen ilahduttaa; kirja myohaisempaan vaiheeseen, huopaiset tossut ja yksi mita ainakaan englannista ei loyda on trikoinen pienen vauvan kyparahattu. Siis sellainen ohut, mika yleensa hatun alle lainataa. Taalla pelkka kypara oli tarpeeksi ja todella nappara.

Voi kuule ulkomailla asuvaa ei voi vahempaa kiinnostaa, onko joku kuosi loppuunmyynnissa vai ei. Itse aikoinani ilahduin marimekon bodyista ja paidoista, ihan siis raidallisista, seka vaaleanpunaisesta unikkotutista. Pinkkeja unikko ruokalappuja sain ainakin kolme. Mutta ihan mika tahansa suomalainen ilahduttaa; kirja myohaisempaan vaiheeseen, huopaiset tossut ja yksi mita ainakaan englannista ei loyda on trikoinen pienen vauvan kyparahattu. Siis sellainen ohut, mika yleensa hatun alle lainataa. Taalla pelkka kypara oli tarpeeksi ja todella nappara.

No joo tarkoitus ei ollutkaan huomauttaa, että on alessa vaan, että ylipäätään onko kyseistä tuotetta enää saatavilla. Ihana kuosi, mutta liekö enää saa joka paikasta.

[QUOTE="aloittaja";23312002]Hei joo, tuo Ainu-pupu olis ihana, tai sitten tuo Pentikin, täytyy guuglettaa ja käydä kattoon, millainen se on! Kiitos vinkeistä! :)[/QUOTE]

Pentikillä on muitakin kivoja vauvajuttuja. pikku pyyhettä jne.

no jos on suomalainen tämä ystävä niin esim vauvan vaaka -cd tai sitten jotain suomenkilisiä vauvakirjoja vaikka samoja mitä noissa äitiyspakkauksissa on, esim loruleikki on tässä uusimmassa, myydäänköhän sitä jossain?

no jos on suomalainen tämä ystävä niin esim vauvan vaaka -cd tai sitten jotain suomenkilisiä vauvakirjoja vaikka samoja mitä noissa äitiyspakkauksissa on, esim loruleikki on tässä uusimmassa, myydäänköhän sitä jossain?

Joo tuo vauvan vaaka oli kiva cd. Ja Tiitiaisen lorupuu kirja. muistaakseni tuon nimimnen, kivat kuvat ja kivat lorut, mukavat suomennokset joihinkin englantilaisiin loruihin.

Yhteistyössä