Mitä laborantiksi valmistuvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyjä

Vieras
Eli onko ideoita lahjaan laborantiksi valmistuvalle sukulaistytölle?
Rahaa saisi mennä n. max 25?. Ei taida olla niissä maskottikaulakoruissakaan olla laborantille sopivaa aihetta...?

Maskottikaulakorut on lapsille tarkoittettuja, joten ei kannata edes harkita. Muita kivoja koruja saa kyllä 25 eurolla. Iittalan, Arabian, Pentikin tms. astioita saa myös jo kivan paketin tuolla hinnalla. Mieluummin ostaisin oikeasti hyvän lahjan kuin jotain "hauskaa" alaan liittyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:
Maskottikaulakorut on lapsille tarkoittettuja, joten ei kannata edes harkita.

Ai, no ne on sitten olleet vissiin aika aikuisen näköisiä kampaajia tai hoitsuja joilla olen noita koruja nähnyt.. Mutta kiitos toki mielipiteestäsi.
En tiedä mitä astioita on jo mahd. kerännyt niin en osaa välttis ostaa samaa sarjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:
Maskottikaulakorut on lapsille tarkoittettuja, joten ei kannata edes harkita.

Ai, no ne on sitten olleet vissiin aika aikuisen näköisiä kampaajia tai hoitsuja joilla olen noita koruja nähnyt.. Mutta kiitos toki mielipiteestäsi.
En tiedä mitä astioita on jo mahd. kerännyt niin en osaa välttis ostaa samaa sarjaa.

No en mä ainakaan mitään alaani liittyvää roikottais kaulassa. Tai tietysti jotain viemäriputkea tai lakitekstiä vois muutaman sivun käärästä kaulaan. ;D

Lahjakortti toimii aina, vaikka ei niin persoonallinen olekaan. Astiat nyt menettelee, itseäni kyllä vähän risoi nuo maljakot/piirakkavuoat/turhat,koska en ole kodin hengetärtä nähnytkään. Eli ei ehkä sellaisia, jos ei tiedä varmasti, että tykkää leipoa jne. Sellainen iso matala kahvikuppi lautasella vois olla mukava, ainkin tulisi käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Lahjakortti toimii aina, vaikka ei niin persoonallinen olekaan. Astiat nyt menettelee, itseäni kyllä vähän risoi nuo maljakot/piirakkavuoat/turhat,koska en ole kodin hengetärtä nähnytkään. Eli ei ehkä sellaisia, jos ei tiedä varmasti, että tykkää leipoa jne. Sellainen iso matala kahvikuppi lautasella vois olla mukava, ainkin tulisi käyttöön.

Mä en ilkeäis viedä 25? lahjakorttia. Enkä todellakaan tarkota etteikö se minusta olis riittävä, mutta en vaan ITSE ilkeä tyyliin 40-50? pienempää lahjakorttia antaa kellekään, ja siksi en harrastakaan lahjakorttien antamista.

Yhteistyössä