Mitä 19-vuotiaalle jätkälle lahjaksi, vai ostaako mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siskonpojalle lahjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siskonpojalle lahjaa

Vieras
Olen systerin poikaa vaan 4 vuotta vanhempi, mutta mulla ei ole mitään käryä mitä sille ostaa. Rahaa mulla on 10e laittaa lahjaan, eli rahaa en voi antaa. Vai annanko mitään ja tungen porukoiden lahjaan? :)

En ole koskaan jutellut mitään sen kanssa viimeisen 5 vuoden aikana. Enkä muutenkaan siskon muillekaan lapsille. Ärsyttää kyllä kun en tiedä mitään mitä sillekään kuuluu, tai muille.

[QUOTE="aapee";27040932]En ole koskaan jutellut mitään sen kanssa viimeisen 5 vuoden aikana. Enkä muutenkaan siskon muillekaan lapsille. Ärsyttää kyllä kun en tiedä mitään mitä sillekään kuuluu, tai muille.[/QUOTE]

No voit aloittaa tutustumisen ja juttelun vaikka tänään :)

[QUOTE="aapee";27040932]En ole koskaan jutellut mitään sen kanssa viimeisen 5 vuoden aikana. Enkä muutenkaan siskon muillekaan lapsille. Ärsyttää kyllä kun en tiedä mitään mitä sillekään kuuluu, tai muille.[/QUOTE]

Miksi sä sille sitten lahjan ostaisit? Onnittelut riittää.

[QUOTE="eee";27040915]Kympillä ei kauheasti saa mitään. Parillakympillä sais jo leffaliput.
Viinipullo?
Minkä tyyppinen jätkä kyseessä?[/QUOTE]

Miksi leffalipuT? eikö yksikin riitä?

[QUOTE="joo";27040946]No voit aloittaa tutustumisen ja juttelun vaikka tänään :)[/QUOTE]

Muuten kyllä mutta en tiedä mistä puhuisin. Lisäksi ne kaikki siskon muksut tuntuu katsovan mua kieroon...

Jos olet vanhempiesi kanssa menossa, yksi lahja riittää. Jos menet yksin: kaljatölkki ja irtokarkia, omatekemät villasukat tai joku vitsikäs muisto teidän lapsuudesta.

Pyydä serkkua facekaveriksi.

[QUOTE="Vieras";27041043]Jos olet vanhempiesi kanssa menossa, yksi lahja riittää. Jos menet yksin: limsatölkki ja irtokarkia, omatekemät villasukat tai joku vitsikäs muisto teidän lapsuudesta.

Pyydä serkkua facekaveriksi.[/QUOTE]

Muoks.

Yhteistyössä