Mitä lääkettä ottaa että pysyy päivän tolpillaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli mieletön flunssa ja kurkkukipu. Kylmä hiki valuu kun muutaman kerran kumartuu tai tiskikoneen täyttää.

Normaalistihan tuota lepäis minkä pystyy. Nyt ei voi. Oon menossa auttamaan veljeä siivoamaan uutta taloa. Huomenna muutto. Veljen vaimo sai nostelu ja liikkumiskiellon tällä viikolla. Siivoamaan ei ole mun lisäksi tulossa kuin yksi. Eli nyt vaan on pakko venyä oli oma olo mikä oli.

Buranaa ja panadolia varmaankin. Mutta en voi enempäänsä ottaa ainakaan buranaa. Jos otan 800 mg niin en pysy pystyssä enää kun alkaa niin väsyttämään. Tuo kurkkukipu kans tosi inhottava. Ei siihen auta oikein mikään. Jos jatkuvasti jotain imeskelee niin sitte on maha kipeä.

Nyt haloo ei todellakaan pidä mennä rehkimään. Veli varmaankin voi siivota ja tämä toinen apuri ja ei se kuolemaksi ole jos ei ehdi kuin kaapit ja keittiön ja vessan siivoamaan ja myöhemmin loput.

[QUOTE="vieras";28452042]Eli mieletön flunssa ja kurkkukipu. Kylmä hiki valuu kun muutaman kerran kumartuu tai tiskikoneen täyttää.

Normaalistihan tuota lepäis minkä pystyy. Nyt ei voi. Oon menossa auttamaan veljeä siivoamaan uutta taloa. Huomenna muutto. Veljen vaimo sai nostelu ja liikkumiskiellon tällä viikolla. Siivoamaan ei ole mun lisäksi tulossa kuin yksi. Eli nyt vaan on pakko venyä oli oma olo mikä oli.

Buranaa ja panadolia varmaankin. Mutta en voi enempäänsä ottaa ainakaan buranaa. Jos otan 800 mg niin en pysy pystyssä enää kun alkaa niin väsyttämään. Tuo kurkkukipu kans tosi inhottava. Ei siihen auta oikein mikään. Jos jatkuvasti jotain imeskelee niin sitte on maha kipeä.[/QUOTE]

Mikä siinä buranassa muka väsyttää?
Mutta jotain flunssalääkettä, finrexin tms.

[QUOTE="a p";28452068]En ole ikinä ottanut. Onko se joku juoma? En saa niitä alas vaikka kuin yritän. Ei mee edes vitamiinit poretablettina ym.[/QUOTE]

Juoma. No, käykö Coldrex? Siinä on muistaakseni myös kofeiinia. Ja on tabletti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28452073:
Juoma. No, käykö Coldrex? Siinä on muistaakseni myös kofeiinia. Ja on tabletti.

Ihan outo sekin, en yleensä ota kuin sen 400 mg buranan. Mutta on mulla tuolla kofeiini tabletteja migreenin varalle. Otan sellaisen. En muistanut noita yhtään. En juo kahvia niin auttaa yksikin tabletti paljon.

[QUOTE="vieras";28452070]Nyt haloo ei todellakaan pidä mennä rehkimään. Veli varmaankin voi siivota ja tämä toinen apuri ja ei se kuolemaksi ole jos ei ehdi kuin kaapit ja keittiön ja vessan siivoamaan ja myöhemmin loput.[/QUOTE]

Talo ei ole uusi eli siellä on vanhaa sotkua. Eli on pakko pestä seinät ym. Ja veljellä vielä rakennushommaa ennenku pääsevät muuttamaan. Tilanteessa muutama muukin juttu mut en voi kaikkea tässä kertoa.

Keitä vielä kotona ollessa mukillinen vettä + ruokalusikallinen suolaa ja hieman jäähtyneenä kurlaa sillä kurkkua, tappaa tehokkaasti bakteereja. Jos ehdit niin voit tehdä tuon parikin kertaa ennen lähtöä. On pahan makuista eikä heti lähde kurkku kipu mutta auttaa oikeasti.

Tätä et varmaan halua kuulla mutta jos sulla on noin kova flunssa että tulee jo huono olo pienestä kotityöstä niin on melkeinpä sataprosenttisen varmaa että jos lähdet nyt auttamaan muuttosiivouksessa ja yrität pakolla painaa adrenaliinin voimalla niin olet tänään illalla tai viimeistään huomenna korkeassa kuumeessa ja todella kipeä.

Kummallista, että hingut päästä siivoamaan, vaikka kunto tuollainen. Ei todellakaan ole pakko, muutenhan veljen vaimonkin olisi pakko siivota, vaikka lääkäri olisi kieltänyt.

[QUOTE="vieras";28452083]Ihan outo sekin, en yleensä ota kuin sen 400 mg buranan. Mutta on mulla tuolla kofeiini tabletteja migreenin varalle. Otan sellaisen. En muistanut noita yhtään. En juo kahvia niin auttaa yksikin tabletti paljon.[/QUOTE]

Ota rauhallisesti sitten. Lepää jos väsyttää, ja kuuntele omaa jaksamista.

[QUOTE="vieras";28452118]Kummallista, että hingut päästä siivoamaan, vaikka kunto tuollainen. Ei todellakaan ole pakko, muutenhan veljen vaimonkin olisi pakko siivota, vaikka lääkäri olisi kieltänyt.[/QUOTE]

Ei tätä mun tautia voi verrata tuohon mikä veljen vaimolla on. En ajatellu rehkiä itteäni ihan loppuun vaan suht rauhalliseen tahtiin tehdä että jaksan mahdollisimman paljon. Ei tää eka kerta oo kun flunssassa pitää venyä.
Sitä muuttoa ei voi siirtää ja ei voi pieniä lapsia päästää oikeasti likaiseen taloon. Veljellä vähän organisointi ja aikataulutus hukassa ja siks nyt vaan pakko mennä että saavat homman loppuun. Mut tästä ei nyt sen enempää.

Otan särkylääkettä ja kofeiinitabletin. Kokeilen vielä sitä suolavettä. Joskus oon kokeillu mut yökkäsin ennenkuin sain ees kurlattua.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28452135:
Ota rauhallisesti sitten. Lepää jos väsyttää, ja kuuntele omaa jaksamista.

Juu niin oli ajatus. Ja pystyn kyl sit jälkeenpäin makaamaan vaikka viikon. Kunhan saa tän ja huomisen nyt jotenkin päin mentyä.

Yhteistyössä