Milla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä noita hommia pitäisi tehdä kaikkien ihmisten, ei naisihmisten pelkästään, olivat kotona tai töissä. Tai jos lastenhoito ei ole mitään, niin ota helkka.rissa lapsesi sinne töihin mukaan, jos kotiäiti ehtii mielestäsi koko päivän lapsia hoitaa. No sinulla onkin vain yksi lapsi. Itse olin yhtä tyhmä silloin.Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Olen ajatellut sen niin että koti-äiti tekee kotihommat (siivouksen,pyykkäämisen,tiskit,kaupassakäynnit, ruuat) ja hoitaa lapsen/lapset. En pidä koti-äitinä olemista mitenkään saavutuksena. Kaikki naisihmiset noita hommia tekee, ovat kotona tai töissä. Helvetisti helpompaa jos ei käy töissä.
Minulla on kolme lasta. Ollessani "koti-äitinä" tein nuo samat hommat mitkä teen nyt kun tulen töistä kotiin. Mies tekee niitä hommia mitä ehtii. Kun olin kotona mulla oli paljon enemmän vapaa-aikaa kun nyt. Mutta en mistään hinnasta jäisi enää kotiin. Mä en arvosta koti-äitinä olemista, se ei ole mun mielestä mikään saavutus että on lasten kanssa kotona ja mies hoitaa kaikki kotihommat kun tulee töistä kotiin. Näin kärjistetysti.