Mitä kuolema unessa tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokin vaihe elämästänne on loppumaisillaan. Ei välttämättä tarkoita mitään huonoa. Ehkä olet elämässäsi oppinut jotakin uutta ja sen myötä toinen vaihe loppuu?

Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä olen nähnyt kahesta ihmisestä unta, et kuolee, molemmat kuolivat. ja kyl toivoinki molempien kuolemaa. Toinen sai aivoverenvuodon, toinen kuoli salamaniskuun.

:o

toinen oli äitini avomies, joka haukkuin mua päivin ja öin rumaksi, tyhmäksi jne. Toinen mun vanhimman siskoni mies, joka ihannoi laihuutta, täydellisyyttä ja vaati siskoltanikin sitä. kuoli tosiaan salamaniskuun, joka tuli mökin lattiasta suoraan sydämen läpi. Puunjuuria pitkin..salama iski pihapuuhun eka. Vuosi oli 94

Kuolema unessa ei koskaan tarkoita, että oikeasti kuolisit! Se tarkoittaa uuden alkua, ei tokikaan välttämättä täysin ihanaa ja toivomaasi tapahtumaa, mutta uutta alkua tai isoa tapahtumaa tulevaksi. :wave:

Esikoisen syntyman jälkeen näin puolenkymmentä kertaa unta että minut esim. puukotettiin ja muistan ajatelleeni sillä hetkellä ettenhän minä voi kuolla koska minulla on nyt huollettavana lapsi. Aika pian unet hävisivät. Omalla kohdallani voisin veikata tuota uuden ajan alkua.

Olisi kiva saada ihan asiallisia vastauksia, jos joku ihan oikeasti olisi perehtynyt näihin juttuihin.
Näen ajoittain unta, että olen isäni kanssa :x Voikohan olla jotain pedofiliaa taustalla, mitä en tiedosta? Olen joskus harkinnut hypnoosia, jossa minut "palautettaisiin" lapsuuteen.. Meillä ihan hyvät välit, murkkuiässä ne ns.normaalit ongelmat ja taistot. Äitini on kuollut mutta itse en muista mitään, mikä viittaisi hyväksikäyttöihin tai muuhun..

ja ap kysymykseen: minäkin muistaisin juuri, että kuolema on uuden alku (laaja käsite) ja syntymä vastaavasti merkitsisi jonkin ajan päättymistä.

Yhteistyössä