G
giltsi
Vieras
Täällä on kohta 2v tyttö ja 4 vuotias poika ja mietitään mitä ostettais/tehtäis kummeille joululahjaksi.. Oisko hyviä ideoita? Ovat jo saaneet taikataikinaan painetut jalanjäljet. Auttakaa, kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 20:28 Inkku kirjoitti:Täällä painetaan tyynyliinoihin käden- ja jalanjäljet. Kaikille kummeille, joita on kolme, kaksi liinaa. Toiseen kädenjäljet ja toiseen jalat, viereen lapsen nimi ja ikä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 20:31 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 20:28 Inkku kirjoitti:Täällä painetaan tyynyliinoihin käden- ja jalanjäljet. Kaikille kummeille, joita on kolme, kaksi liinaa. Toiseen kädenjäljet ja toiseen jalat, viereen lapsen nimi ja ikä.![]()
Millä te ne painatte?
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2005 klo 17:13 Inkku kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 20:31 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 20:28 Inkku kirjoitti:Täällä painetaan tyynyliinoihin käden- ja jalanjäljet. Kaikille kummeille, joita on kolme, kaksi liinaa. Toiseen kädenjäljet ja toiseen jalat, viereen lapsen nimi ja ikä.![]()
Millä te ne painatte?
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 20:28 Inkku kirjoitti:Täällä painetaan tyynyliinoihin käden- ja jalanjäljet. Kaikille kummeille, joita on kolme, kaksi liinaa. Toiseen kädenjäljet ja toiseen jalat, viereen lapsen nimi ja ikä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2005 klo 18:30 äippä minäkin kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 20:28 Inkku kirjoitti:Täällä painetaan tyynyliinoihin käden- ja jalanjäljet. Kaikille kummeille, joita on kolme, kaksi liinaa. Toiseen kädenjäljet ja toiseen jalat, viereen lapsen nimi ja ikä.![]()
Oon suunnitellu saman tyylistä, tosin en tee yksistään kummeille, vaan isovanhemmille samaten.Molempien poikien käden jäljet toiselle puolelle ja jalan jäljet toiselle puolelle ja sinne kuvioiden sekaan teksti Hyvää Yötä mummu/ukki/kummi...eli sen mukaan kenelle lahjaliina on.Homma vaan ei ole lähteny etenemään, kun pitäisi kaupunkiin päästä Sinooperiin haeskelemaan värejä.. :\|
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2005 klo 18:30 äippä minäkin kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 20:28 Inkku kirjoitti:Täällä painetaan tyynyliinoihin käden- ja jalanjäljet. Kaikille kummeille, joita on kolme, kaksi liinaa. Toiseen kädenjäljet ja toiseen jalat, viereen lapsen nimi ja ikä.![]()
Oon suunnitellu saman tyylistä, tosin en tee yksistään kummeille, vaan isovanhemmille samaten.Molempien poikien käden jäljet toiselle puolelle ja jalan jäljet toiselle puolelle ja sinne kuvioiden sekaan teksti Hyvää Yötä mummu/ukki/kummi...eli sen mukaan kenelle lahjaliina on.Homma vaan ei ole lähteny etenemään, kun pitäisi kaupunkiin päästä Sinooperiin haeskelemaan värejä.. :\|
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2005 klo 11:04 tiftial kirjoitti:mun tytöllä on kolme kummia ja se riittää olen painottanut kaikille kummeille että tärkein asia on että vietätte joskus edes aikaa lapsen kanssa kun se että tuo lahjan kaksi kertaa vuodessa synttärinä ja jouluna......mutta silti tyttöni kummisetä SYLIKUMMI!antaa juurikin lahjat ja se siitä(lahjatkin on kummisedän tyttöystävän ostamia :'( )
mutta kahden muun kummin kanssa ollaan touhutta paljon paljon muutakin ollaan vietetty aikaa yhdessä käyty uimassa puistoissa ym ym....ja tyttöni nauttii kovasti.
toiselle kummille annoin lahjaksi oma tekemän kipsi kulhon johon olin laittanut tytön valokuvan ....hän piti kovasti.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2005 klo 09:04 Hanne harmaana kirjoitti:Mulla ois tarkotuksena ottaa meidän neitistä kuva/kuvia ja olen metsästänyt tässä jonkin aikaa sellasia vähän erikoisempia valokuvakehyksiä mihin sais sitte ton kuvan laitettua. Vielä ei ole kehysten osalta tärpännyt mutta onhan tässä vielä aikaa.
sä idiootti oot!! sitä varten kummit nimenomaan on! että ne on lasta varten! miks muuten kummit olis olemassakaa?? voi raukkoja jos SULLA on kummilapsia! prkle!!!Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2005 klo 16:25 Erilainen äiti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2005 klo 11:04 tiftial kirjoitti:mun tytöllä on kolme kummia ja se riittää olen painottanut kaikille kummeille että tärkein asia on että vietätte joskus edes aikaa lapsen kanssa kun se että tuo lahjan kaksi kertaa vuodessa synttärinä ja jouluna......mutta silti tyttöni kummisetä SYLIKUMMI!antaa juurikin lahjat ja se siitä(lahjatkin on kummisedän tyttöystävän ostamia :'( )
mutta kahden muun kummin kanssa ollaan touhutta paljon paljon muutakin ollaan vietetty aikaa yhdessä käyty uimassa puistoissa ym ym....ja tyttöni nauttii kovasti.
toiselle kummille annoin lahjaksi oma tekemän kipsi kulhon johon olin laittanut tytön valokuvan ....hän piti kovasti.
Sä taidat taas olla näitä ÄITEJÄ joilla on päässä vinksahtanut lapsen syntymän jälkeen...jos et oo viä tajunnu niin yleensä kummit on kummeja ja vanhemmat erikseen...vai luuletko että yhdessäkään perheessä ajatellaan niin ku sä? että kummi olisi jonkinlainen vara vanhempi!! mutta voithan sä aina haahuilla pilvilinnoissa!! täytyy sanoo että sääliks käy tämän lapsen kummeja!!! mutta kyllähän sun kaltasia epäkiitollisia mottipäitä maailmaan mahtuu!
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2005 klo 13:16 meikä kirjoitti:\sä idiootti oot!! sitä varten kummit nimenomaan on! että ne on lasta varten! miks muuten kummit olis olemassakaa?? voi raukkoja jos SULLA on kummilapsia! prkle!!!Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2005 klo 16:25 Erilainen äiti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2005 klo 11:04 tiftial kirjoitti:mun tytöllä on kolme kummia ja se riittää olen painottanut kaikille kummeille että tärkein asia on että vietätte joskus edes aikaa lapsen kanssa kun se että tuo lahjan kaksi kertaa vuodessa synttärinä ja jouluna......mutta silti tyttöni kummisetä SYLIKUMMI!antaa juurikin lahjat ja se siitä(lahjatkin on kummisedän tyttöystävän ostamia :'( )
Sä taidat taas olla näitä ÄITEJÄ joilla on päässä vinksahtanut lapsen syntymän jälkeen...jos et oo viä tajunnu niin yleensä kummit on kummeja ja vanhemmat erikseen...vai luuletko että yhdessäkään perheessä ajatellaan niin ku sä? että kummi olisi jonkinlainen vara vanhempi!! mutta voithan sä aina haahuilla pilvilinnoissa!! täytyy sanoo että sääliks käy tämän lapsen kummeja!!! mutta kyllähän sun kaltasia epäkiitollisia mottipäitä maailmaan mahtuu!
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2005 klo 15:54 bug kirjoitti:Me aijotaan tehdä kummeille valkoisiin mukeihin posliiniväreillä poitsun käden jäljet. Siis teen sabluunat käden jäljistä ja maalaan. Ja tarkoitus olisi vielä laittaa ne kädet niin, että näyttää siltä niinkuin pienet kädet siitä kiinni pitäisivät..Selitinköhän vaikeasti. ööh. no toivottavasti tajuttavasti!
![]()