Mitä kummallisia kommentteja tai neuvoja olet saanut koskien ulkonäköäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tietenkin pitää;26179562:
Ei saa olla niin tyrkky narsisti että ei kestä kuulla omia virheitään, mene heppahullu palstalle kehumaan kilvan kuvia. :)

Selitä nyt konkreettisesti, mitä hyötyä siitä on ihmiselle, että hänelle kerrotaan ulkonäköön liittyvistä virheistä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap ihmettelijä;26179577:
Selitä nyt konkreettisesti, mitä hyötyä siitä on ihmiselle, että hänelle kerrotaan ulkonäköön liittyvistä virheistä?

Ei ihmisen tarvi olla niin itseään täynnä että ei kestä kuulla virheistään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pööö;26179121:
Olin 173 cm ja 55 kg ja työskentelin päiväkeskuksessa kun eräs alkoholisoitunut miesasiakas sanoi, että sulla on muuten hyvä kroppa, mutta reidet on vähän liian paksut.

Exä haukkui mua läskiperseeksi. Mitat olivat silloin 177cm/55kg. Itse hän tietty oli ylipainoinen.

[QUOTE="vieras";26178694]Että miehet tykkää pyöreistä naisista, että mun olis syytä lihottaa itseäni. Kommentoijana pyöreä nainen.[/QUOTE]

Saman kommentin olen saannut serkultani, joka on 30 kiloa ylipainoinen.
Tissit roikkuu nivusissa ja takapuoli on metrin leveä.
Mun olisi kuulemma syytä lihottaa, koska miehet tykkä pyöreistä ja muodokkaista naisista.
Mielummin painan sen 50 kiloa kun painan 100 kiloa...

Lähden nyt julkeasti ihmisten ilmoille ulkoiluttamaan tätä kaikin tavoin niin vääränlaista ruhoani. ;)
On niin upea ilma, ehkä sunkin "Tietenkin pitää" kannattais lähteä vähän haukkaamaan happea. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap ihmettelijä;26179667:
Lähden nyt julkeasti ihmisten ilmoille ulkoiluttamaan tätä kaikin tavoin niin vääränlaista ruhoani. ;)
On niin upea ilma, ehkä sunkin "Tietenkin pitää" kannattais lähteä vähän haukkaamaan happea. :)

Olen ollut jo monta tuntia ulkona tänään, pakollisista syistä olen nyt sisällä pari tuntia. :)

Oleta rauhassa. Sattui olemaan mun kaveri eikä vittuillut vaan repesi itsekin nauramaan kun tajusi, mitä tuli sanottua.

"Hieman nauratti, kun 2o v tyttö tuli kertomaan yleisessä saunassa että mulla on paras perse mitä hän on VANHALLA ihmisellä nähnyt. Mä oon kuitenkin vaan vähän yli 30"

Ei kyllä kuulostanut, että olisi ollut tuttu kommentoija... Eli älä selittele! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tietenkin pitää;26179676:
Oletko jo yli 15v? Totuttele vaan siihen että arvosteluja tulee, ei se ole sen kummempaa. :)

Et näemmä ymmärrä lukemaasi. Noh, laitetaan tästä nyt sitten yksi ruksi kohtaan "koska he ovat tyhmiä kuin saappaat" suuressa "Miksi jotkut arvostelevat ääneen toisten ulkonäköä"-tutkimuksessani. :laugh:

On kehotettu lihottamaan ja laihduttamaan, on kehotettu värjäämää hiuksia toisin ja leikkaamaan toisin, on kehotettu pukeutumaan toisin, meikkamaan toisin jne. On ihmetelty miksi olen kasvoiltani sellainen kuin olen, tosin siihen ei ole pyydetty tekemään muutoksia, sentään.

Suurin osa kommenteista tulee äidiltäni. Yhä.

Kun olin saanut lapsen painoa oli ylimääräistä 20-23kg ja näytin ihan virtahevolta, nenä oli levinnyt ja naama yms. Mieheni sisko ja hänen miehensä sanoivat että näytän nyt juuri täydelliseltä (heillä ylipainoa 30-50kg ainakin). Onneksi sain kilot karistettua kaikki pois. Olin aivan kauhean näköinen.

Niin ja siis nyt kun olen omissa mitoissani äitini on sanonut minua miltei luurangoksi miten olen laihtunut liikaa ja kehottaa lihomaan. Nyt siis 168kg ja 58kg ja mielestäni olen sopiva.

-Minulla on liian pitkä kaula.
-Oot perinyt äitisi lantion, kun on niin iso.
-Kannattaa harkita hiusten leikkaamista lyhyeksi, ettei näkyis niin selvästi korkea otsa.
-Voisit ruveta hiusmalliksi (pilkallisesti sanottuna siis).
-Minun kenkiäni on luultu miehen kengiksi, koska minulla on niin isot jalat.
-Onpa sulla 'ihanan' kaarevat kulmakarvat.
-Kannattaa ostaa löysävartiset saappaat, että noi sun pohkeet mahtuu niihin.
-Voi voi, kun on niin ohut tukka. (pikkulapsesta asti, monia monia kertoja...)
-Kalpea kuin lakana.
-Tällä (meikkituotteella) saa tosi hyvin nuo mustat silmäpussit piiloon.
-Liian laihat ranteet.
-Noita-akan sormet.
-Hirveät raskausarvet.

Näitä tuli ekana mieleen. Ja kaikki sanomiset on naisten suusta. Kukaan mies ei ole arvostellut ulkonäköäni ikinä. (Paitsi peruskoulun koulukiusaajat..)

[QUOTE="vieras";26184398]Mulle on sanottu, että mulla on kasvoissa upea luusto. En oikein tiedä miten siihen pitäisi suhtautua, onko se nyt sitten hyvä vai huono asia.[/QUOTE]

Siis häh? Etkö ymmärrä suomea vai mikä tuossa nyt on epäselvää?

Nuorempana kaveri kertoili "hyvänä vitsinä", että minun pitää varmaan juosta suihkussa, jos haluan kastua. Juu, olin aika laiha.

Samoihin aikoihin koulussa minua haukuttiin läskiksi.... ööööö... okei.

Kerran tuiki tuntematon nainen tuli kertomaan, että hiustenpidennykset ovat rumia ja tosi sähköisiä. Ei kyllä ollut pidennyksiä minulla. Sähköiset oli, kun pakkasta -15. Yritin siinä sitten puolustauta, johon hän totesi "niin varmaan" ja lampsi pois.

Mummoni aina päivitteli, että taitaa ollatytöllä anemia, kun on noin kalpea. Hemoglobiini 149. Se siitä anemiasta.

Siis häh? Etkö ymmärrä suomea vai mikä tuossa nyt on epäselvää?

Yleensä kauniille sanotaan, että hän on kaunis. Vähemmän viehättävälle keksitään joku yksityiskohta, olkoon vaikka iho tai silmät tai hymy tai joku vastaava, ja kehutaan sitä. Kaikki ne muut kenet mä olen nähnyt joille on sanottu samaa tuosta luustosta on yleensä olleet sellaisia vähemmän viehättäviä, persoonalliset, teräväpiirteiset, kulmikkaat, kirveellä veistetyt kasvot omaavat. Eli mä ainakin ajattelen sen niin, että se ei ole hyvä asia, että joku kehuu jotain luustoa.

Äidin suusta: laittaisit vähän itseäs, ostaisit itselles jotain kivan näköistä...jne...
Sit ylipainoisten kanssa sisarten kommentteja; kauhee kun oot laiha(bmi 19-21, siroluinen), et varmaan syö mitään.
Yks nuoruuden aikainen ystävä tuppas jatkuvaan kommentoimaan tyyliin; onpas sulla hassut hampaat(no on, mut kyllä näillä puree ihan hyvin) ja oli sit toiselle ystävälle todennut, että eiks tuolla carelialla oo leveä perse (silloin mittaa tais olla lantiolla 92 cm ja vyötärö 65 cm). Kampaajan suusta; ei näistä sun hiuksista oikeen saa (no onpa myöhemmin löytynyt kampaajia jotka osaa), nää on hyvä värjätä kun ovat ihan maantienväriset.
Yhden kerran on känninen jätkä todennut, että sulla on meidän koulun parhaan näköinen perse, mutta liikaa tossa (osoitti sormella ...lonkkaluun kohtaa...). Muuten ei oo miehiltä tullut ulkonäköarvostelua tolleen töksysti.

Kyllä sitä on kuullut kaikennäköistä..anorektikosta lautaan ja kaupassa ykst tätsy pyöritteli mua ympäri ja ihmetteli samalla kovaan ääneen,kun ei edes perse leviä,vaikka oot raskaana.

Yhteistyössä