Mitä kummallisia kommentteja tai neuvoja olet saanut koskien ulkonäköäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelijä"

Vieras
Ja onko sanoja ollut nainen vai mies?

Itseäni on mm. kehotettu lihottamaan itseäni (naisten taholta), vaikka olen/olin normaalipainoinen. On jopa verrattu kroppaani hyönteiseen. :O
Olin nuorempana aika pyöreä ja laihdutin sitten itseäni kunnes olin tyytyväinen kokooni.
Siksi erityisesti ärsyttää pyöreämpien naisten kommentit, kun mikään ei estä heitäkään laihduttamasta, mutta ilmeisesti he kuvittelevat että olen vain saanut synnyinlahjana hoikkuuden ja siitä syystä antavat kitkeriä kommentteja.

On myös kehotettu värjäämään hiuksiani (nainen taas) - itse tykkään luonnollisesta väristäni.
Eräs nainen myös kommentoi kerran, että mulla on muka isot rinnat, oikeasti ne ovat ihan "tavallisen" kokoiset ja sopusuhtaiset muuhun kroppaan.

Himskatti, joskus tekis mieli sanoa näille ihmisille että piruako se sulle kuuluu miltä mä näytän, mutta eipä riitä pokka...
Ihmetyttää mikä näiden ihmisten motiivi on - odottavatko he että minä alan tuhoamaan ulkonäköäni (joka ei edes ole mikään ihmeellinen), jotta heille ei enää tulisi paha mieli, vai mitä ihmettä? :D

Veljeni tuumasi mulle reilusti yli kolmekymppiselle, että näytät ihan keski-ikäiseltä. Noh, hän itse kaljuuntui päälaelta jo alle kakskymppisenä, ja on ylipainoinen maastohousuihin pukeutuva olutta joka päivä lipittävä pallinaama.
Juu, ja yhden kerran sanoi, että näytän ihan spanielilta. Olin saanut hiukan kasvatettua hiuksia pidemmäksi.

Eikö meitä tämän enempää ole, vai onko useimmista (naisista) ihan normaalia kytätä ja arvostella toisten ulkonäköä? :D
Itse koen aika kiusallisina kateuden sävyttämät kommentit, joita usein lauotaan vieläpä ihan ihmeellisissä tilanteissa. Tulee sellainen olo, että pitäisi pukeutua telttoihin tai jotain ja muutenkin peittää kaikki hyvät puolet ulkonäöstään, että tulisi hyväksytyksi muiden taholta. Miksi ei saisi olla oma itsensä?

Melkein liittyy alkuperäiseen kysymykseen, lähes kaikki ihmettelee kuinka mä voin olla näin hoikka kun näkevät millaisia annoksia mä syön :D Pekonia, karkkia, santsiannoksia :P Siinä kalpenee monien miestenkin annokset.

Hieman nauratti, kun 2o v tyttö tuli kertomaan yleisessä saunassa että mulla on paras perse mitä hän on VANHALLA ihmisellä nähnyt. Mä oon kuitenkin vaan vähän yli 30 v :D

Melkein liittyy alkuperäiseen kysymykseen, lähes kaikki ihmettelee kuinka mä voin olla näin hoikka kun näkevät millaisia annoksia mä syön :D Pekonia, karkkia, santsiannoksia :P Siinä kalpenee monien miestenkin annokset.

Hieman nauratti, kun 2o v tyttö tuli kertomaan yleisessä saunassa että mulla on paras perse mitä hän on VANHALLA ihmisellä nähnyt. Mä oon kuitenkin vaan vähän yli 30 v :D

:laugh: Ootko miuettinyt että ehkä sanoi vittuilu mielessä, näin olettaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuvias olen nähnyt;26178689:
Olet kyllä aika miehisen oloinen ulkonäöltäsi, ehkäpä sinut nähdään mielummin miehenä kuin naisena.

Aaahhahahaa, tässäpä saatiin oikein live-esimerkki ketjun aiheesta! :D Kerrotko vielä mikä on motiivisi tällaisen kommentin antamiseen niin ehkä pystyisin hiukan ymmärtämään teikäläisiä?

Vaihtavat nikkiä ja tulevat kenties tauon jälkeen uudelleen palstalle mustina ja jotenkin eri persoonana. Siis ovat vaikka edellisen nikin kanssa esittäneet frigidiä ja sitten uudella nikillä flirttaavat jokaiselle miehelle ja naiselle, esimerkiksi ;) Sellasiet ratkaisut toisaalta ymmärrän, jossa aiemmalla nikillä ollaan paljasteltu lähes kaikki ja uuden mustan persoonan myötä ollaan vähän pidättyväisempiä.

No mun broidi totes etten koskaan saa miestä jos pidän hiuksia kiinni :D Mun mielest oli aika huvittavaa. Ja omast mielest olen nätimpi hiukset kiinni, kasvot tulevat paremmin esiin :)

Tää on just niitä asioita, joita pulskemmat ihmiset monesti eivät pysty ymmärtämään. :) He kuvittelevat, että toisilla on vain joku käsittämätön superaineenvaihdunta, vaikka todellisuudessa ne hoikat usein ovat hyvin aktiivisia/touhukkaita/liikunnallisia arkielämässään ja täyttävät itsensä kunnollisella ruoalla ennemmin kuin rasvaisilla herkuilla tai syövät vähemmän jne...

[QUOTE="MiuMiu";26178804]No mun broidi totes etten koskaan saa miestä jos pidän hiuksia kiinni :D Mun mielest oli aika huvittavaa. Ja omast mielest olen nätimpi hiukset kiinni, kasvot tulevat paremmin esiin :)[/QUOTE]

Aika hyvä. :D Jokainen nainen saa halutessaan miehen, siitä ei ole huolta.

Tuntemattomatkin on tullut kertomaan etta olisin ihan malli jos laihduttaisin,, ja kuinka tuhlaan kroppaani kun en viitsi muutamaa kiloa pudottaa. Huhhuh.. ja painoa on siis ollut kaikkea 42kg ja 90kg valilta viim 10v aikana

Alkuperäinen kirjoittaja ap ihmettelijä;26178814:
Tää on just niitä asioita, joita pulskemmat ihmiset monesti eivät pysty ymmärtämään. :) He kuvittelevat, että toisilla on vain joku käsittämätön superaineenvaihdunta, vaikka todellisuudessa ne hoikat usein ovat hyvin aktiivisia/touhukkaita/liikunnallisia arkielämässään ja täyttävät itsensä kunnollisella ruoalla ennemmin kuin rasvaisilla herkuilla tai syövät vähemmän jne...

Tosiaan tuli kirjoitettua vähän hämäävästi, en mä pelkkää pekonia syö vaan tavallista kotiruokaa lähinnä. Huoletta menee kyllä herkutkin eikä tarvi kaloreita laskea, kun kuluttaa kaiken mitä syökin :)

Olenko mä jotenkin outolintu, kun en ole koskaan saanut mitään vastaavia kommentteja? Hiuksia on joskus kehuttu, samoin käsiä. Tai sitten näitä tavallisia "sulla on ihan paita/hyvännäköiset housut". Mutta en siis ole edes tajunnut, että ihmiset tuolla lailla kommentoisivat toisen ulkonäköä. Ja olen kuitenkin jo 40 v.

Alkuperäinen kirjoittaja ap ihmettelijä;26178670:
Eikö meitä tämän enempää ole, vai onko useimmista (naisista) ihan normaalia kytätä ja arvostella toisten ulkonäköä? :D
Itse koen aika kiusallisina kateuden sävyttämät kommentit, joita usein lauotaan vieläpä ihan ihmeellisissä tilanteissa. Tulee sellainen olo, että pitäisi pukeutua telttoihin tai jotain ja muutenkin peittää kaikki hyvät puolet ulkonäöstään, että tulisi hyväksytyksi muiden taholta. Miksi ei saisi olla oma itsensä?

Minä en ole koskaan saanut mitään ulkonäkööni liittyviä kitkeriä kommentteja. Minusta sellaisten laukominen ei ole normaalia, enkä ymmärrä, millaisissa porukoissa te oikein liikutte, kun tuollasia päin naamaa lauotaan.

En ikinä sano toisten ulkonäöstä mitään huonoa.
Minulle on kuitenkin sanottu :
"olenko huomannut, että toinen puoli kasvoistani on erilainen" Olen huomannut tämän, koska olen ollut onnettomuudessa ja siksi tämä tapahtunut. En tiedä, mitä ihmiset hakevat tällaisella huomauttelulla. Mikä on syynä?

Yhteistyössä