Mitä KUMMALLISIA fobioita sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vain perinteisiä, ei niin kummallisia.

- varpaani pitää olla peiton sisällä nukkuessani /nukahtaessani ( koska joku voi napata niistä kiinni jos ne eivät ole peiton alla )

- pimeä saa minut sekaisin/kauhun valtaan ( mielikuvitukseni tekee tepposia )

- pelkään uida vieraassa järvessä / meressä ( jokin voi tarttua jalkaani ja vetää minut veden pinnan alapuolelle )

:ashamed:

Tuuletan vaatteitani, tutkin ja puunaan kerran viikossa vaatekaapit+vaatteet vintillä, putsaan saappaat ja kengät heti kun tulen ulkoa, tutkin koirien turkit ja putsaan tassut huolellisesti joka ulkoilun jälkeen......inhoan turkiskuoriaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Vain perinteisiä, ei niin kummallisia.

- varpaani pitää olla peiton sisällä nukkuessani /nukahtaessani ( koska joku voi napata niistä kiinni jos ne eivät ole peiton alla )

- pimeä saa minut sekaisin/kauhun valtaan ( mielikuvitukseni tekee tepposia )

- pelkään uida vieraassa järvessä / meressä ( jokin voi tarttua jalkaani ja vetää minut veden pinnan alapuolelle )

:ashamed:

Tulipa tästä mieleen, kun pienenä uin kaverin uima-altaassa jossa ei ollu valoja päällä.
Piti koko ajan pysyä liikkeellä ettei se pimeässä päädyssä oleva örkki nappaa...
Tuli uitua! :D

Mä inhoon banaaneja... Ennen en voinut edes koskee niihin mutta nykyään olen karaissut itseni ja pystyn kuorimaankin sellaisen lapselle.
Hyi kamala kun muistelen kouluaikoja kun jälkiruoaksi oli banaaneja ja 300 ihmistä ympäriillä mussuttu banskua... Se haju :x
:D

- korkeanpaikankammo
- ahtaanpaikankammo
- tulipalojen kammo
- lentopelko (tosin se enää lievänä)

Lisäys: Tjaah, noi taisikin olla tavallisia eikä erikoisia :D

Jauhot, riisit, ryynit läpinäkyvissä purkeissa. enää en vahtaa niitä ratsianomaisesti. Tämä jäänyt siitä kun asuimme ulkomailla ötökät jylläsivät.
Lisäksi joskus pelkään ennen nukahtamista että kävelen unissani parvekkeelle ja hyppään alas. Asumme aika korkealla. Sitten pelkään jääväni joskus hissiin tulipalon aikana...

Mäkin öllöän varpaita :x

Ja pelkään rappusia. :| En ole niissä koskaan kaatunu enkä mitään, pelkään vaan astuvani harhaan. Tutut rappuset ei ole niin kammottavia kuin vieraat...

Mun pitää olla kanssa ihan kokonaan leuasta alaspäin peiton alla.
Pelkään uida järvessä- tai en nyt varsin pelkää, mutta kun ei siitä vedestä näe mitä siellä pinnan alla on. Sitten tulee mieleen se tappajahai elokuva missä se nainen ui siellä meressä ja se musiikki alkaa soida :xmas:

Minua puistattaa kun näen tai kuulen jonkun harjaavan hampaitaan hrrrr kamalaa. Tekee tiukkaa harjata lastenkin hampaita. Pelkään myös uida järvessä tai meressä, koska varmana jokin vaanii siellä pinnan alla :/

Pelkään ja kammoan "moderneja" tuulimyllyjä, siis ISOJA tämmösiä :x

tuulimylly.jpg

En tiiä onko outo pelko, mutta pelkään väkijoukkoja :xmas:

Esim stadionilla odotan ja oletan, kokoajan, että joku käy riehuu ja tiputtaa mut alas rappusia.

Ja että KAIKKI ihmiset käy sitte riehumaan ja pois ei pääse.

Yhteistyössä