Mitä kivaa veisin tuoreelle äidille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaveri:
Joka on minun yksi läheisimmistä ystävistäni. Joku kiva ja tarpeellinen paketti, mitä siihen vois laittaa? Vaippoja, vauvalle jotain (mitä ), herkkuja (mitä ). Laittakaahan kaikkea, mitä mieleen tulee tai mitä itse olisitte halunneet tai saitte :)

Olen itse vasta synnyttänyt (ei ensimmäinen lapsi) ja tykkäisin uusimmista muoti-tai naistenlehdistä, vaipoista vauvalle, jostain hyvistä juomisista (mehuja...), tekemisistä isommille sisaruksille. Älä unohda sisaruksia.

Jos sairaalaan oot menossa ni äidille jotain herkkuja; suklaa,irtonamut.. Joku lehti.
Vauvalle esim. uniriepu; Teddykompanietilla ihania :heart:

Ja sitte ko kotiin meet ekaa kertaa ni sille sisarukselle joku pieni kiva, esim. väritysvermeet. Ja jos tuore äiti leiponu pakkasen täyteen ni vie kahvipaketti. Sitä kuluu!

Itse tykkäsin just ko sai jotain namuja, Me Naiset-lehtee, Baby Blues sarjakuvaa.. Ja sitte oli niin ihanaa ko kuopuksen kummi toi kotiin ihania munkkeja; Siinä tais olla 4 erilaista ja puolitettiin ne ja maisteltiin. Toi esikoiselle silloin oman lautasen; siinä oli muutama namu, pipari,kurkun lohkoo,pillimehu.. Neiti oli ihan onnessaan ko hän sai OMAN (sillon 2v.)

Yhteistyössä