Mitä kivaa keksis lapsille häihin...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pepita84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pepita84

Vieras
Kesäkuussa ois häät ja ois kiva keksii jotain hauskaa tekemistä lapsille... :) oisko kellään ideoita ja mikä on ollu teillä kivaa tekemistä lapsille häissä? meillä tulee jotain 5-7 lasta häihin

oli 6 tai 7 2-7 vuotiaista pikkuvierasta jotka viihtyivät hyvin kun olimme varanneet mukaan piirustustarvikkeet,värityskuvia ja palapelejä ja kirjoja,eli tämäkin riitti. Lisäksi voit varata vaikka jotain pelejä ja jos mahdollista jotain kivoja piirrettyjä voisi esittää.

jos ois hommannu meille kesähäihin huutiksesta jotku lasten hääjuhlan puuhakirjat. mut en sit tiä mimmosii ne on. mietin kans jotain helppoja lautapelejä tai korttipelejä

No josko on kesä niin pihajuoksemiseksi se menee, vaikka mitä varaisit :D Mitä mä oon ollut niin just noita puuhanurkkauksia on ollut ja sit on tuotu läppäriä, josta pyöritetty dvd:tä jne.

Minä vaan pitäisi huolen siitä, että kutsussa on jotenkin selkeästi mainittu, että ne lapset ei sitten kuulu enää klo 24 sinne kännisten aikuisten keskelle...

Ja ehkä hyvä ajatus voisi olla joku lastenhoitaja MLL:stä. Ei sillä asenteella, että hän olisi vastuussa lapsista (vanhemmathan niistä lapsistaan on vastuussa), mutta joku joka esim voisi leikittää ja vähän ohjata lapsia jne.

Meillä ole kertakäyttökameroita juhlapöydissä (kaikkien käytössä) ja lappusia+tilpehööriä lappujen koristeluun, joihin kaikki sai kirjoittaa terveisiä hääparille. Tosin lapset tais olla vanhempia kuin teidän tulevat vieraat...

Yhteistyössä