Onko hölmö idea häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häitä suunnittelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häitä suunnittelen

Vieras
Ajattelin, et meidän häissä voisi lapsille järkätä jotain tekemistä, ettei aika käy pitkäksi ja viihtyisivät paremmin. Suunnittelin, et lapsille olisi sellainen puuhahuone, jossa olisi piirustustarvikkeita, pleikkari, wii ja muita pelejä ja puuhakirjoja. Toki aikuisetkin saavat puuhastella siellä. Häihin tulee lapsia jotain väliltä 4-15. Ajattelin myös ruokapuolella jollainlailla huomioida lapset, kunhan ensin keksin, mitä aikuisille tarjoillaan. Se nyt on selvää, että lapset syövät täytekakun sijasta usein mieluummin jäätelöä. Eli lapsille voisi olla jäätelöä ja muutamia lisukkeita ja koristeita, joista he voisivat itse kyhäillä mieleisensä annoksensa.

Mitä tykkäätte, onko ihan tyhmä idea? Ja lisää ideoita lasten huomioimiseen otetaan vastaan.

No, noi pleikkarit ja muut pelikoneet jättäisin kyllä pois.......... palkkaat jonkun lapsenvahdiksi ja muita leluja ja pelejä yms. toimintaa mukaan. Ei tarvii olla eri kattauksia miun mielestä lapsille ........... erityisruokavaliot ottaisin huomioon!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on pieniä lapsia, kannattaa varmistaa, etteivät piirtele seinään ;). Siskon häissä oli puuhahuoneen seinään ilmestynyt punaista taidetta..

hyvä huomio! Sinne puuhahuoneen seinillehän voisi viritellä sellaiset paperiseinät lattiasta puoleentoista metriin. Välttäis pahimmat sotkut seinillä, ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on pieniä lapsia, kannattaa varmistaa, etteivät piirtele seinään ;). Siskon häissä oli puuhahuoneen seinään ilmestynyt punaista taidetta..

hyvä huomio! Sinne puuhahuoneen seinillehän voisi viritellä sellaiset paperiseinät lattiasta puoleentoista metriin. Välttäis pahimmat sotkut seinillä, ehkä.

toihan ois ihan kiva juttu! saa luvan kans piirtää seinille:D toivottavasti ei kotona toteudu :D

Ihan on toimiva idea. Muutamissa häissä on nyt ollut lapsille puuhahuone ja siellä joku teini katsomassa vähän niiden perään. Joku tuttavan tyttö ja eräillä taisi olla MLL:lta pari tyttöä. Yksissä häissä huoneessa oli myös pientä naposteltavaa lapsille.

Muuten liki täydellinen ajatus, mutta en peleistä perusta. Saattaa tulla tappelu ja vaikea lähteä. :D

Ja jos oikein haluaa panostaa, voi ottaa esim. MLL:n kaitsijan muksuja leikittämään.

Mä olen ollut monissa häissä joissa on ollut lapsille puuhahuone joten olen olettanut että se on ihan normaalia.
Pari sukulaistyttöä on pestattu leikittämään lapsia ja on toiminut tosi hyvin.

Tyhmää olisi olla huomioimatta niitä lapsia, jos kerran kutsuu. Eli hyvältä kuulostaa! Otathan vaan huomioon, että kyllä ne lapsetkin voi sitä kakkua haluta ja joku aikuinen taas sitä jäätelöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Tyhmää olisi olla huomioimatta niitä lapsia, jos kerran kutsuu. Eli hyvältä kuulostaa! Otathan vaan huomioon, että kyllä ne lapsetkin voi sitä kakkua haluta ja joku aikuinen taas sitä jäätelöä.

Kyllä se tiedossa oli, et aikuisetkin tykkää jätskistä ja lapset kakusta. :) Itse kans syön mieluummin jäätelöä kuin kakkua.

Yhteistyössä