V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko jollain jotain linkkiä mis olis kuvia? Millaisia kimppuja niistä tekis? Miten säilyy?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkähän aikaa niistä tehty kimppu säilyis sisällä? Millä pidentää hyvänä pysymistä?
Alkuperäinen kirjoittaja glyseroli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkähän aikaa niistä tehty kimppu säilyis sisällä? Millä pidentää hyvänä pysymistä?
glyseroli
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja glyseroli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkähän aikaa niistä tehty kimppu säilyis sisällä? Millä pidentää hyvänä pysymistä?
glyseroli
mistä tuota saa? koskaan kuullutkaan.. auttaakohan jos hiuslakkaa suihkuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja glyseroli:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja glyseroli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkähän aikaa niistä tehty kimppu säilyis sisällä? Millä pidentää hyvänä pysymistä?
glyseroli
apteekista saa ja sitä imeytetään sinne kasviin viikon ajan kapeassa maljakossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja glyseroli:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja glyseroli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkähän aikaa niistä tehty kimppu säilyis sisällä? Millä pidentää hyvänä pysymistä?
glyseroli
apteekista saa ja sitä imeytetään sinne kasviin viikon ajan kapeassa maljakossa.
Onkohan tuo kuin kallista? Ja kuin kauan sen jälkeen säilyy hyvänä?