V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Noh, meillä menee tokalle mutta kyllä minä vielä luen vaikka osaa itsekin lukea. Kyllä kirjoissa pitää kuvat olla, nyt on menossa Nasta lautaan-Cars-kirja jossa viisi eri tarinaa Autot-leffaan liittyen. Pelkkä kuunteleminen ei jaksa kiinnostaa vaan samalla haluaa seurata tarinan kulkua kuvista.
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Noh, meillä menee tokalle mutta kyllä minä vielä luen vaikka osaa itsekin lukea. Kyllä kirjoissa pitää kuvat olla, nyt on menossa Nasta lautaan-Cars-kirja jossa viisi eri tarinaa Autot-leffaan liittyen. Pelkkä kuunteleminen ei jaksa kiinnostaa vaan samalla haluaa seurata tarinan kulkua kuvista.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Noh, meillä menee tokalle mutta kyllä minä vielä luen vaikka osaa itsekin lukea. Kyllä kirjoissa pitää kuvat olla, nyt on menossa Nasta lautaan-Cars-kirja jossa viisi eri tarinaa Autot-leffaan liittyen. Pelkkä kuunteleminen ei jaksa kiinnostaa vaan samalla haluaa seurata tarinan kulkua kuvista.
onko jälkeenjäänyt? kai tuon ikäisen pitää jaksaa kuunnella ilman kuvia.