Mitä kehittävää lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mummeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mummeli

Vieras
Tyttärentyttäreni täyttää neljä vuotta ja haluaisin ostaa hänelle jotain kehittävää lahjaksi. En haluaisi viedä mitään "muotikrääsää".
Haluaisin kuitenkin, että se on yllätys, siksi en kysy äidiltä.

Sit on myynnissä sellasia magneetti"tikkuja"jotka on niinku rakennus sarjoja,yhdistellään sellasilla kuulilla yhteen =) Nimeä en nyt muista,mut ne on kans kivoja normi legojen yms.lisäks =)

Mitäs jos käyttäisit lasta vaikka lasten teatterissa tai elokuvissa etc? Sellainen kulttuurilahja. Itse suosin brion leluja kun annan lahjoja,myös kaikenlaiset puuhavihkot on kivoja. Mä en antaisi koskaan lahjaksi mitään rämiseviä muovihelvettejä.

Kaikki askartelujutut on aina olleet pop meidän neidille. Joka tosin täytti jo kuusi, mutta siis jo pidemmän aikaa. Meiän mummu joskus lähettää ihan sitä varten rahaa, että tyttö saa käydä askarteluostoksilla :)

Ja askartelutarvikkeissa sitä valikoima piisaa. Viimeksi lähti matkaan erilaisia kiiltäviä papereita, koristesydämiä, kuviorei'ittimiä, piirustuspaperia ja kartonkia ja niistä tyttö askarteli kortteja naapurinmummolle ja omille isovanhemmilleen.

Mutta tosiaan, askartelumaailma on ihan loputon :)

KVG:n kulttuurilahja on mukava idea, samoinmetsäeväsretki vaikka puolukkamättäälle.

Meidän tytär on jo 6, mutta hän on nauttinut kovasti pienistä askarteluseteistä, joten olen ostanut muutamalla eurolla suomalaisen kirjakaupan hyllyltä, usein alekorista. Esim. kipsihahmot, joita itse saa maalata. Nyt ovat hamahelmityöt suosiossa.

Yhteistyössä