Mitä kauppoja/tuotteita boikotoit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Eli nyt tänne kokoo kauppoja/tuotteita joita boikotoit. Itse boikotoin robbareita, tavarataloja yms, hennesiä, seppälää, kärkkäistä, lastentarviketta sekä haistorea. Näihin kauppoihin en koskisi edes sormen päällä.

Olisi mukava kuulla myös perusteluja näille boikoteille!

Itse välttelen ainakin Nestlen tuotteita, varsinkin korvikkeet jätin kauppaan (taannoinen korvikekatastrofi Afrikassa), Hennesiä (lapsityövoima), untuvatuotteita (elävänä kyniminen) sekä Unisefin tuotteita (avustukset kuljetetaan yhdessä aseiden kanssa). Lisäaineita myös välttelen ja suosin lähiruokaa.

No boikotointi on iso sana ja käy itselläni vain Magnumin jätskeihin (rkele niitä pronokaupan miehille suunnattuja mainoksia). Toisaalta, enpä tuota osta marinoitua lihaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Hairstore, Nestle, Mäkkäri.. Tuotteina aika moniakin, esim. lisäainepommit ja E621 kokonaan.

Muoks. ja Cittarissa käyn vain jos on välttämätöntä..

:D eli kaikkia parhaita..missäs sitten käyt,kirpparilla?

Akryyli neuleita, ihan sama mikä liike niitä myy mutta laatu niissä on niin surkee. Dresmannina, KAmalta mainoskamppanjat tv:ssä. Ihan täynnä Dressmann halpismainontaa. Hemtexiä, sieltä en osta mitään ellei oo vähintään -50% koska niillä on ihan jatkuvasti jotain alennuskamppanjoita ja sieltä ei mistään kantsi maksaa täyttä hintaa. Sokosta, älytön määrä henkilökuntaa koko ajan duunissa mutta koskaan en saa mitään palvelua.

Alkuperäinen kirjoittaja vivianne:
Olisi mukava kuulla myös perusteluja näille boikoteille!

Itse välttelen ainakin Nestlen tuotteita, varsinkin korvikkeet jätin kauppaan (taannoinen korvikekatastrofi Afrikassa), Hennesiä (lapsityövoima), untuvatuotteita (elävänä kyniminen) sekä Unisefin tuotteita (avustukset kuljetetaan yhdessä aseiden kanssa). Lisäaineita myös välttelen ja suosin lähiruokaa.

Karseeta, mä en tiennyt tuollaisesta elävältä kynimisestä!! :o Oikeesti, mistä sä tuollaista tietoa olet saanut? Mä haluan tietää lisää. Ei kai sentää kaikki ole elävältä kynitty? :(

En varsinaisesti boikotoi mitään kauppaa. Ostan sieltä, mistä saa. Mutta se taas onkin hankalampi homma |O Tänään mulla meni paikallisessa Citymarketissa tunti muutaman päivän ruokaostosten tekemiseen. Osittain syynä toki on, että ko myymälässä on tehty remontti ja lähes tulkoon joka ainoa tuote on vaihtanut paikkaa. Nykyisin siinä kaupassa miltei mikään tuote ei ole siellä päinkään, missä tuote oli pari kuukautta sitten. Mutta en ala boikotoimaan kauppaa sen takia, että aiheuttavat vanhalle Keittikselle ylimäärästä liikuntaa :D Tosi vaikea kuitenkaan löytää elintarvikkeita, joissa ei olis lisäaineita. Purkinkylki poikineen tuli taas luettua ja 99% purkeista laitettua takaisin hyllyyn.

Boikotoin paikallista Iskua, no nyt se firman stoori on ohi. :kieh:
Elintarvikkeista välttelen Euroshopperia.

Yhteistyössä