Mitä kastiketta tarjoatte Karjanlanpaistin kanssa?

Jaa niinkös siinä olikin.....On jo aikaa kun viimeksi oon Karjanlanpaistia tehnyt,eilen ostin ja jäin miettiin mitä siihen kastikeeksi laittais mutta ei sitten vissiin tarvi mitään muuta kuin sen lihapaketin nakata uuniin =)
Kiitokset! :flower:
 
Voihan halutessaan tehdä esim. niin, että ottaa liemen paistista talteen suurustaa sen vehnäjauhoilla ja kermalla... Suolaa täytyy ehkä myös hiukan lisätä ja vaikkapa loraus sinappia ja ripaus mustapippuria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
Karjalanpaistin oma liemi toimii kastikkeena...Jollei tietty pääse kuivumaan liikaa uunissa.

Mä lisään paistamisen aikana kuumaa vettä niin, että lihat ovat koko ajan peitossa, eli kypsässä paistissa on aina sitä lientä n. litra.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rekkamiehen heila:
Jaa niinkös siinä olikin.....On jo aikaa kun viimeksi oon Karjanlanpaistia tehnyt,eilen ostin ja jäin miettiin mitä siihen kastikeeksi laittais mutta ei sitten vissiin tarvi mitään muuta kuin sen lihapaketin nakata uuniin =)
Kiitokset! :flower:

Siis onko sinulla varmasti karjalanpaisti? Siis lihaa pieninä paloina...? Ne laitetaan uuniin niin, että vuokaan vettä että lihat peittyvät jaa vähän enemmänkin. Halutessa voi lihat ruskistaa ennen sitä, minusta parempaa niin. Ja suolaa tietenkin... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekkamiehen heila:
Jaa niinkös siinä olikin.....On jo aikaa kun viimeksi oon Karjanlanpaistia tehnyt,eilen ostin ja jäin miettiin mitä siihen kastikeeksi laittais mutta ei sitten vissiin tarvi mitään muuta kuin sen lihapaketin nakata uuniin =)
Kiitokset! :flower:

Siis onko sinulla varmasti karjalanpaisti? Siis lihaa pieninä paloina...? Ne laitetaan uuniin niin, että vuokaan vettä että lihat peittyvät jaa vähän enemmänkin. Halutessa voi lihat ruskistaa ennen sitä, minusta parempaa niin. Ja suolaa tietenkin... :)

On on karjanlanpaistia!! =) Niinkuin sanoin niin sen verran aikaa kun viimeksi oon sitä tehnyt etten muistanut tuota veden lisäystä enkä eilen lukenut käyttöohjeita siitä paketista =)
 
lihaliemi tekee sitten makua siihen itse liemeen...ja sipuli, porkkana.... itse sotken kaikkea karjalanpaistin sekaan... paprikaa, tomaattia, joskus sieniä... mut maukkaita paistihetkiä teille :)
 

Yhteistyössä