Mitä Kastelahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Banda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Banda

Vieras
Moikka!
Kaverin poika saa sunnuntaina kasteen ja minusta tulee kummitäti :heart: Nyt vaan mietityttää et mitä pojalle ostais, oma tyttö kun ei kuulu kirkkoon niin ei ollut kastajaisia niin en tiedä mitä yleensäkin annetaan. Poika saa jo kuvakehyksen ja sit sen putkilon mihin kastetodistus laitetaan ja sit kummilusikan. Ajattelin jotain kultasepän liikkeestä ja sit jotain vaatetta. En haluis ostaa mitään koriste esinettä jolla ei ole käyttöä.
Mitä teidän lapset sai kastelahjaksi ja mikä oli teidän suosikki?
Kiitos vinkeistä!

Kummilusikan meillä ostaa aina lähin kummi ( syli) =)
Itse vein veljen pojalle hopeisen koristellun valokuva-albumin.
Minä itse pidin kovasti noista muistoesineistä omalla pojallamme. :heart:

Ajatus on tärkein :attn:

Lapsuusaika -kirja on yks hyvä vaihtoehto. Siihen voi vanhemmat tallettaa muistoja lapsuudesta kuten pituudet + painot, hampaiden tulot ym muistoja. Meidän tyttö sai sellaisen ja mä ainakin oon tykännyt.

Lattialle/sängynpeitteeksi vauvalle tilkkutäkki jossa kastettavan nimi (ilmeisesti tiedät kun olet kummi) ja syntymäaika! Tai nimikoitu ruokalappu. Rasia jonne ensimmäiset hampaat ja kihara laitetaan...

esikko sai horoskooppi-kaulaketjun (ei kyl vielä voi käyttää), rasia jossa oli pieni nalle-valokuvakehys ja pieni nalle-rasia, johon saa ensihampaan, vauva-ajan kirjan, matkasängyn, pehmoleluja, vaatteita, kummilta valokuvakehyksen kaiverruksineen ööh...

mun mielest oli kiva tuo vauva-ajan kirja ja tuo kaiverrettu valokuvakehys (sitä olin toivonut)

Eli kävin ostamassa sellasen vauva-kirjan, sellasen valokuvaalbumin mihin saa kantee vauvan kuvan ja sitten potkupuvun.
Niin ja en tiedä pojan nimeä kun kielsin ystävääni kertomasta että jännitys säilyisi =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 14:54 mamu kirjoitti:
Mistä voi hankkia tuollaisen karuselli-soittorasian ??

Ainakin Vantaan Jumbossa on ihana lahjatavaraliike, mistä löytyy paljon juuri kastelahjoiksi sopivia tavaroita. Eikä hinnatkaan ole pahoja. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 10:37 mamma-72 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 14:54 mamu kirjoitti:
Mistä voi hankkia tuollaisen karuselli-soittorasian ??

Ainakin Vantaan Jumbossa on ihana lahjatavaraliike, mistä löytyy paljon juuri kastelahjoiksi sopivia tavaroita. Eikä hinnatkaan ole pahoja. :)

useimmista kultasepän liikkeistä löytyy,ei tosin kaikista,mutta kyllä niitä paljon jo on myynnissä eripulella suomea =)

Yhteistyössä