M
minä
Vieras
Sänky 4800?, kotimaiset sohvat 2800?, kaksi autoa yht. 45 000?, taulutelkkari 1000?, varmaan
paljon muutakin pienempää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sänky 4800?, kotimaiset sohvat 2800?, kaksi autoa yht. 45 000?, taulutelkkari 1000?, varmaan
Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sänky 4800?, kotimaiset sohvat 2800?, kaksi autoa yht. 45 000?, taulutelkkari 1000?, varmaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sänky 4800?, kotimaiset sohvat 2800?, kaksi autoa yht. 45 000?, taulutelkkari 1000?, varmaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei täällä kaikki elä kotihoidontuesta, usko vaantervetuloa kylään, jos epäilyttää. Autot on tietysti vaihdettu, niin että entisistä on jotain hyvitettykin.
Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sänky 4800?, kotimaiset sohvat 2800?, kaksi autoa yht. 45 000?, taulutelkkari 1000?, varmaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei täällä kaikki elä kotihoidontuesta, usko vaantervetuloa kylään, jos epäilyttää. Autot on tietysti vaihdettu, niin että entisistä on jotain hyvitettykin.
ei,mutta jotenkin hauska juttu,kun kaikki on ollu noin hirvittävän kallista =)