mitä kalevala koruja sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
mulla on vaan parit korvakorut ja just äsken huomasin, että niillähän on tosi kivojakin koruja kun ei katso vaan niitä hannunvaakunoita yms. Onko teillä jotain lemppareita, mulla tekis kovasti mieli sitä boogie-kaulakorua.

Kodinsydän sarjaa pronssisena, kaulakoru, ranneketju ja korvikset.
Räisälän riipus pronssia ja sellainen pyöreä riipus, Halikon käätykoru.
Pronssinen sormus, olikohan polku.
Hopeisena on kielo sarjan kaulakoru, sormus ja korvikset.

Viimeksi muokattu:
Boogie on lopetettu sarja, kannattaa ostaa oma pian ettei joudu myöhemmin metsästämään. :)

Kodinsydän-sarja on muuten oikeasti Talonsydän. Kuulostipa nipotukselta tämä, pisto vain silmään! :)

Itseltäni löytyy: talonsydän riipus ja sormus (hopeaa), vanamo-sormus val.pun. helmellä, tintti-riipus (hopeaa)... Siinä taisi olla kaikki. :( Haaveissa olisi omistaa enemmänkin Kalevalaa! <3

Boogie on lopetettu sarja, kannattaa ostaa oma pian ettei joudu myöhemmin metsästämään. :)

Kodinsydän-sarja on muuten oikeasti Talonsydän. Kuulostipa nipotukselta tämä, pisto vain silmään! :)

Itseltäni löytyy: talonsydän riipus ja sormus (hopeaa), vanamo-sormus val.pun. helmellä, tintti-riipus (hopeaa)... Siinä taisi olla kaikki. :( Haaveissa olisi omistaa enemmänkin Kalevalaa! <3

No oikeessa oot tuosta talon sydän sarjasta, en muistanut oikein nimeä. :)
Mie tykkäisin myös lumikukka, naisen ääni, carmen ja pohjantähti koruista.

Viimeksi muokattu:
Useita pronssisia rintaneuloja, sormus ja korvikset. En muista nimiä. 80-90-luvulta

Sitten punainen hopeatintti, sieltä 90-luvulta.

Uudemmista Meri kääty ja korvikset.

Voi olla muitakin, en muista.. Mulla on Valo-korun pronsseja kanssa, ne on niin samantapaisia.

Uhtuan Sotka-riipus, Nuket-riipus, joku sydän-riipus, Käärme-sormus ja sitten joku sormus minkä nimeä en muista. Pronssisena kaikki. Pidän eniten noista museomallilla tehdyistä.

Vanhaa tuotantoa on paljon, tintistä löytyy esim. sellaista väriä riipus, korvakorut jota ei enää edes valmisteta. Samoin muutama muukin koru on sellaisia mitä ei enää tehdä.

En ole laskenut mutta useampi kymmentä kalevalakorua löytyy. Rakkaimpia on kaikki mummojen jäämistöistä saadut.

Yhteistyössä