mitä kaikkia kuvia otatte lapsistanne? *tosi turhis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiskä_

Jäsen
02.01.2011
157
0
16
siis kuvaamossa.otettiin tytöstä 1v kuvat,mutta kaveri sanoi että "kuuluu" ottaa 2v kuvat,eli te jotka olette ottaneet nuo 1v kuvat niin oletteko ottaneet myös 2v kuvat??kun jos joka vuosi ottaa uudet kuvat niin niitähän on sitten joka paikka täynnä.me ajateltiin niin että jätetään nuo 2v kuvat ottamatta ja sitten kun kuopus täyttää 1v niin otetaan heistä samalla sisaruskuva,mutta ollaanko siis ihan paskat vanhemmat nyt kun ei oteta noita 2v kuvia?

Käyn lapseni kanssa seurakunnan äiti-lapsi-kerhossa,ja siellä on kuvaus (tilataan jostain koulukuvapalvelusta kuvaaja) n kerran vuodessa,syksyllä. Viime vuonna kuvaus oli ihan vähän ennen kun lapseni täytti 1v,joten se oli sitten sopivasti 1v-kuvaus. Ens syksynä toivottavasti suunnilleen samoin eli saa 2v-kuvatkin. Jos ei tätä olisi,niin otettais "viraaliset" kuvat itse. Muuten otetaan,varsinkin mieheni,kuvia ja videopätkiä lapsesta aina kun siltä tuntuu.

Mun äiti halusi välttämättä otatuttaa esikoisesta 1v kuvan. kuopuksesta mun ystäväni käi ottamassa meillä kotona.

Ja muita "vuosi kuvia" ei kyllä oteta. Otetaan muuten paljon kuvia kotona ja ne saa kyllä piisata.

Mä olen varmaan superpaska, kun en ole ottanut 1-vuotiskuvia sen enempää kun 2-vuotiskuviakaan. Kerhossa on sitten otettu kuvia 3-vuotiaasta lähtien ja viime kerhokuvauksessa otettiin myös sisaruskuva, esikoisesta 4v ja pikkusiskosta, joka oli silloin vajaa 1 vuotta.

Yhteistyössä