Mitä kaikkea olet ostanut.........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
lapsellesi / lapsillesi joululahjaksi?
Minusta on ihanaa ostaa lapselle kaikenlaista pientä ja isompaa juttua joululahjaksi.

Tällä kertaa tälläisia;
2 legopakettia (isoja), liitutaulu, kirja, 2 housut, yöasu,
namia, 2 oppimispeliä (lautapelejä), pehmolelu

Ostaisihan sitä vaikka kuun taivaalta jos ja kun olisi sitä VITUN RAHAA.
Kaikki raha menee peruslaskuihin ja saakelin asuntoon.
Juhlaa olis, jos edes olisi varaa ostaa lapsille ne juhlasukkahousut mutta kun ei ole!
Paikatuissa tavallisissa sukkahousuissa ja arkivaatteissa olivat joulujuhlissakin ja arvaa vaan hävettikö?

[QUOTE="köyhä";22691818]Ostaisihan sitä vaikka kuun taivaalta jos ja kun olisi sitä VITUN RAHAA.
Kaikki raha menee peruslaskuihin ja saakelin asuntoon.
Juhlaa olis, jos edes olisi varaa ostaa lapsille ne juhlasukkahousut mutta kun ei ole!
Paikatuissa tavallisissa sukkahousuissa ja arkivaatteissa olivat joulujuhlissakin ja arvaa vaan hävettikö?[/QUOTE]

Voi ei! Etkö sinäkin voisi hakea jotain apurahoja?

köyhä, minulla on myös 2 isoa kassia diakoniatoimistoon vietäväksi ja diakonit vievät pussukat vähävaraisille perheille. Minulla on mottona että joulumieli on tehty jaettavaksi ja minulle tulee hyvä mieli, kun saan ilahduttaa muitakin, kuin pelkästään omaa porukkaa..

No siis eihän me niin totaalisen köyhiä olla mutta laskut vievät ylimääräisen ja mihinkään muuhun ei ole varaa joten tuskin meille sieltä mitään heruu.

[QUOTE="köyhä";22691917]No siis eihän me niin totaalisen köyhiä olla mutta laskut vievät ylimääräisen ja mihinkään muuhun ei ole varaa joten tuskin meille sieltä mitään heruu.[/QUOTE]

En usko, että monikaan hakijoista on juuri totaalisen köyhä, vaan tilanne samanlainen kuin teillä. Kannattaa kuitenkin kokeilla, eikä tuntea siitä syyllisyyttä.

Hello kitty pussilakanasetit, hello kitty suihkugeeli + hajuvesi lahjapakkaukset, ystävänkirjat, moxie girlit molemmille, sitten esikoiselle paksu satukirja ja nuoremmalle Risto Räppääjä dvd, yhteiseksi vielä muuttuva labyrintti peli, ilmakiekkopeli, Wii peli ja kaupungilla tapahtuu legopakkaus.

Kaikki lahjat olen ostanut:

Poika 7 v: Yöasu, uudet kintaat, karkkia, super mario pehmolelu, lumilauta ja uusia paloja sen keräämään lahjasarjaan.

Tyttö 5 v: Kävelevä koira, moxie girl meikkipää, lasketteluasu, pari pipoa ja hellokitty asu + karkkia

Tyttö 1,5v: elektroninen pupu, poni joka istuu jonku radio-ohjattavan kärryn kyytissä, paita ja karkkia

Lisäksi isommille yhteiseksi kaunotar ja hirviö dvd, nintendo wii (punainen), super mario peli, lisäohjain ja ohjainten latausasema.

Yhteistyössä