Mitä jos teen itsemurhan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En jaksa enää

Vieras
Mitä jos teen itsemurhan mahdanko päästä Rakkaani luo?
En pääse Hänen kuolemastaan mitenkään yli. Haluaisin niin Hänen luokseen. Unta Hänestä näen melkein joka yö. Taas viimeyönä kerroin Hänelle kuinka paljon Häntä rakastan ja unessa Hän kertoi myös rakastavansa ja kaipaavansa minua. Kysyin miksi Hän sitten jätti minut yksin aivan yllättäen? Ei vastannut mitään, mutta katsoi minua kyyneleet silmissä ja kertoi rakastavansa minua aina ja sitten heräsin. Uni oli niin todellinen!
Usein kun menen nukkumaan ja toivotan hänelle hyvää yötä tunnen tuulen käyvän ihollani tai ihan kuin joku hellästi koskisi minua. Voikohan se olla mahdollista vai ihan minun omaa mielikuvitustani ja halua että Hän on läsnä? Kun katselen kuvia Hänestä ja muistelen meidän onnellisia hetkiä, suunnitelmia tulevaisuudesta... Yritin elvyttää, mutta mitä jos elvytin väärin? Jos olikin minun syyni että kuoli? Elvytin kunnes lanssi tuli, mutta mitään ei ollut enää tehtävissä. Häntä yritettiin elvyttää ja sitten minulle tultiin sanomaan että tilanne näyttää pahalta ja minun on syytä valmistautua siihen että Häntä ei eloon saada. Minut vietiin toiseen huoneeseen. Kohta pyysivät että en siirry huoneesta ja näe kun Hänet laitetaan ruumispussiin ja viedään pois. Sinne lähti mun Rakas. Pitäkää huolta rakkaistanne ja arvostakaa sitä mitä Teillä on.

Kamalaa. Otan osaa! Pidä sinäkin huoli rakkaasi rakkaasta ja arvosta häntä eli itseäsi äläkä tapa hänelle tärkeää henkilöä. Soita kriisipuhelimeen, jos/kun näin yöaikaan ahdistaa eikä muita hoitokontakteja ensiapupäivystyksen ohella taida olla. Voimia!

Tunsin kovan piston sydämessäni kun juttusi luin.
Minä selvisin vuosia piinaavista itsemurha-aikeista, jotka eskaloituivat myös siihen, että menetin elämäni rakkauden ja käytännössä kahtoen ihan kaiken elämästäni kotia myöten...hän tosin ei tuonpuoleiseen lähtenyt, mutta suru oli ihan ylitsepääsemätön. En ole vieläkään päässyt yli, mutta tiedän, että elämässä voi olla vielä paljon ihania kokemisen arvoisia hetkiä tai ainakin kannattaa kurkata. Pääset rakkaasi luokse kyllä kun sinun aikasi koittaa. Mitä hän toivoisi sinun tekevän?

Mikäli tahdot jutella mailitse asiasta niin olkapäänä ollaan! En pyöri täällä foorumissa kovinkaan usein, ihan sattumalta satuin näkemään tämän topicin.

Ihan älyttömästi voimia ja haleja! Mitä sitten päätätkin niin elä tee mitään hätiköityä! <3

Ei ole sinun syysi että hän kuoli, teit parhaasi auttaaksesi, joskus se ei vain riitä. Eikä hän varmasti haluaisi että kuolet. Voi hän olla läsnä sinun elämässäsi, muistoissa ja ajatuksissasi. Toivottavasti saat kriisiapua, ellet niin hakeudu sellaiseen (keskusteluapu sairaanhoitajan tai psykologin luona, vertaistukiryhmät, kriisiryhmät ym. seurakunnan diakoniatyö). Otan osaa menetyksestäsi, paljon voimia sinulle <3

Meillä jokaisella on oma aika mennä ja kuolla pois,siihen ei rakkaudet vaikuta eikä toiset ihmiset.Todennäköisesti hän on paikalla kun menet nukkumaan ja hän haluaisi että jatkat elämääsi etkä surisi liikaa.Hänellä on nyt hyvä olla ja hän toivoisi että myös sinullakin.
Jatka juttelua hänelle,hän on kyllä kuulolla :) voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja En jaksa enää;29829110:
Mitä jos teen itsemurhan mahdanko päästä Rakkaani luo?
En pääse Hänen kuolemastaan mitenkään yli. Haluaisin niin Hänen luokseen. Unta Hänestä näen melkein joka yö. Taas viimeyönä kerroin Hänelle kuinka paljon Häntä rakastan ja unessa Hän kertoi myös rakastavansa ja kaipaavansa minua. Kysyin miksi Hän sitten jätti minut yksin aivan yllättäen? Ei vastannut mitään, mutta katsoi minua kyyneleet silmissä ja kertoi rakastavansa minua aina ja sitten heräsin. Uni oli niin todellinen!
Usein kun menen nukkumaan ja toivotan hänelle hyvää yötä tunnen tuulen käyvän ihollani tai ihan kuin joku hellästi koskisi minua. Voikohan se olla mahdollista vai ihan minun omaa mielikuvitustani ja halua että Hän on läsnä? Kun katselen kuvia Hänestä ja muistelen meidän onnellisia hetkiä, suunnitelmia tulevaisuudesta... Yritin elvyttää, mutta mitä jos elvytin väärin? Jos olikin minun syyni että kuoli? Elvytin kunnes lanssi tuli, mutta mitään ei ollut enää tehtävissä. Häntä yritettiin elvyttää ja sitten minulle tultiin sanomaan että tilanne näyttää pahalta ja minun on syytä valmistautua siihen että Häntä ei eloon saada. Minut vietiin toiseen huoneeseen. Kohta pyysivät että en siirry huoneesta ja näe kun Hänet laitetaan ruumispussiin ja viedään pois. Sinne lähti mun Rakas. Pitäkää huolta rakkaistanne ja arvostakaa sitä mitä Teillä on.

SOITA:
Portti vapauteen - Mielenterveys

Älä syytä itseäsi kamalasta tilanteestasi.
Koeta ajatella jotakin, ihan mitä tahansa muuta kuin oman henkesi riistämistä, sillä se teko ei saata sinua yhteen rakkaasi kanssa, vaan toisi vain lisää tuskaa yhä uusille ihmisille.

Usko pois, sinäkin olet paljon tärkeänpi useille ihmisille kuin ikinä voit kuvitellakaan.
Juuri nyt tärkeintä on, että jaksat elää.